וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעין המתגבר

ענת קם

22.11.2009 / 0:01

נתוני צפיה שהגיעו לידי וואלה! ברנז'ה מראים כי בשבוע הראשון לשידורו זכה לעיתים ערוץ 20 המשדר את "האח הגדול" לרייטינג של 4%-6%. הנפגע העיקרי: יאיר לפיד

ערוץ 20 של "האח הגדול" השיג בשבוע הראשון לפעילותו נתוני צפייה גבוהים שאף פגעו ברייטינג של "אולפן שישי" ביום שישי האחרון. מנתונים שהגיעו לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי בשבוע האחרון זכה הערוץ לנתוני צפייה הנעים בין 4-6%, בעיקר בשעות הצהריים והלילה. בנוסף, ביום שישי האחרון סמוך לשעה 20:00 זכה הערוץ לכ-4% צפייה, נתון גבוה במיוחד בהתחשב בהיותו ערוץ נישה המשודר למנויי הכבלים והלווין. "אולפן שישי" של חדשות 2 זכתה בשישי האחרון ל-14% בלבד (18% בשבוע שעבר)

גורם בועדה למידרוג אמר אמש כי הנתונים הגבוהים לא פגעו משמעותית בשעות הפריים טיים, מלבד בסוף השבוע, וכי נתוני הצפייה הגבוהים בשעות הצהריים והלילה נובעים ככל הנראה מקהל היעד העיקרי של הערוץ, ילדים ונוער. לדבריו: "צעירים לא מוצאים את עצמם מחוץ לפריים טיים בערוצי הברודקאסט ופונים לערוצי הנישה, וזה ערוץ נישה שמראה חדשות כל הזמן ולא רק שידורים חוזרים”. עם זאת, הגורם מעריך כי עם המעבר לשידורים בתשלום החל מהיום (שני), יירד נתח הצפייה של הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully