וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש פינה פיתוח

ענת קם

24.11.2009 / 12:48

אולפני הרצליה יפנקו במענק פיתוח של שלושה חודשים את הזוכה בתחרות הפורמטים שיתקיים בפסטיבל ראש פינה. בפסטיבל תתקיים גם סדנה לפיתוח פרמטים

תחרות פורמטים חדשים לטלוויזיה תתקיים בפסטיבל ראש פינה הקרוב שיתקיים ב-10-12 בדצמבר במסגרת סדנת "ראש פינה פיתוח". הסדנה תחל ביום הראשון של הפסטיבל ותסתיים בשבת בצהריים בפיצ'ינג פומבי, מול נציגי הערוצים המסחריים, HOT ו-yes. הפורמט המנצח בתחרות יזכה במענק פיתוח מטעם אולפני הרצליה, למשך שלושה חודשים עד הבאת הפורמט לבר הפקה.

את הסדנה יובילו טל ברמן מטעם אולפני הרצליה ומאיה להט-קרמן מטעם מחלקת הפיתוח של רשת וירצו בה מפיקים, יוצרים, במאים ואנשי תוכן בכירים בתעשייה. הסדנה תעניק כלים מעשיים לפיתוח פורמט, משלב הרעיון ועד למכירתו, בארץ ובחו"ל. בין המרצים: אבי ארמוזה, יובל נתן, גל רז, רם לנדס, עמרי מרכוס, אסף גיל, גידי יהושע, עודד נפחי ועוד. ההרצאות בסדנה יעסקו בטרנדים החמים בעולם, פרקטיקה של הגשת פורמט, הזירה הלוהטת של האינטרנט והסלולר ועוד.

באירוע הפיצ'ינג הפומבי בהנחיית טל ברמן יקבל כל מתחרה כשלוש דקות להצגת הפורמט ולנסות לשכנע את השופטים כי הוא זה שראוי להפוך לפיילוט. התחרות תהיה פתוחה לקהל הרחב וגם לחברות הפקה שונות שיוכלו לבחון את הפורמטים שיוצגו בתחרות. צוות השופטים כולל את מנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת עמי גלאם , סמנכ"ל התכניות של ערוץ 10 ליאת פלדמן, מנהלת פיתוח התכניות של HOT טלי גורן,מנהל מחלקת הפקות המקור של yes גיורא יהלום ומנכ"ל אולפני הרצליה אפרת דרור.

ירון טן ברינק, עורך התוכן של הפסטיבל: "בשנים האחרונות הפכה ישראל לכוח יצירתי מפתיע בשוק הפורמטים הבינלאומי. פסטיבל ראש פינה העשירי יעמיד במרכזו את פוטנציאל הייצוא של תעשיית התוכן, לא רק בדיונים סוערים אלא גם במעשים. אני מאמין שסדנת הפורמטים בפסטיבל תהפוך למסורת ומקווה שיצאו ממנה מספר תוכניות שעוד יגיעו לכל סלון בישראל".

טופסי ההרשמה לסדנה נמצאים באתר הפסטיבל ויש לשלוח אותם במייל format@roshpinafestival.com עד ה-2 בדצמבר. עלות הסדנה עומדת על 1200 שקל, כולל לינה וכרטיס כניסה לכל אירועי פסטיבל ראש פינה. מספר המשתתפים בסדנא מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully