וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטפים דו"ח

ענת קם

24.11.2009 / 14:05

ערוץ 10 דורש את פרסום דו"ח הרשות השניה לשנת 2008, לקראת הדיונים בהצעת חוק הארכת זיכיונו בועדת הכלכלה. הדו"ח צפוי להציג חוסרים של זכייניות ערוץ 2

ערוץ 10 דורש מהרשות השנייה לפרסם לאלתר את הדו"ח לשנת 2008. במכתב ששלח הבוקר הערוץ באמצעות עורך הדין יורם בונן נכתב כי בימים אלו מתקיימים דיונים בעניין עתיד הערוץ שמתמקדים בעיקר במילוי מחויבויות הסוגה העלית, אולם לטענתו לא מוצגת התמונה המלאה. לדבריו, יש להראות לועדת הכלכלה, שצפויה לדון מחר (רביעי) בהצעת החוק להארכת זיכיון הערוץ, כי הערוץ עמד בכל מחויבויותיו מאז תחילת 2008 ואף החזיר חובות עבר, "לעומת זכייני ערוץ 2 הצוברים הפרות ניכרות". לטענת הערוץ עיכוב פרסום הדו"ח פוגע בו.

דו"ח הרשות השנייה צפוי להציג חוסרים של זכייניות ערוץ 2 בתחומי הסוגה העלית בגובה עשרות מיליוני שקלים. אתמול הגישו רשת וקשת עתירה לבג"צ בדרישה שיקבע כי בסמכות הרשות השנייה להחיל את כללי מיקוד הרגולציה רטרואקטיבית גם על שנת 2008, מאחר שעל פי כללים אלו המאפשרים ניוד השקעה בין הז'אנרים השונים, עומדות הזכייניות במחויבויות כמעט במלואן ולהערכת גורם ברשות אף עוברות את ההשקעה לה הן מחויבות.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "על פי הנוהל, דו"ח הרשות השנייה לשנת 2008 יובא ויאושר בפני המועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully