וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומאי נולד

וואלה! ברנז'ה

24.11.2009 / 15:28

משרד הפרסום גיתם מזמין יוצרים ומפתחים בתחום המדיה הדיגיטלית לפיצ'ינג בפני פאנל של הנהלת גיתם, לקראת השקת BBDO LAB בפסטיבל ראש פינה

משרד הפרסם גיתם BBDO משיק את BBDO LAB. מעבדת פיתוח וחדשנות בתחום המדיה הדיגיטלית. המיזם יושק בפסטיבל ראש פינה הקרוב. BBDO LAB תפעל כמעבדת פיתוח וחדשנות, בה ניתן לבחון ולפתח רעיונות חדשניים בכל תחומי המדיה הדיגיטאלית: פורמטי ווידאו ואנימציה, תוכן לאינטרנט, אפליקציות סלולריות, תוכנות, משחקים ועוד.

גיתם מזמינה יוצרים ומפתחים בתחום המדיה הדיגיטלית לפיצ'ינג בפני פאנל של הנהלת גיתם, בכירי לקוחותיה ומשקיעים פוטנציאלים. העולים לגמר יציגו את עבודותיהם בפסטיבל ראש פינה, שהמשרד הוא אחד מנותני החסות שלו.
הרעיון הטוב ביותר יזכה בפרס כספי לפיתוח ולתמיכת גיתם בכל תחומי השיווק, המיתוג, הפיתוח העסקי והקישור ללקוחות המשרד.

מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם: "מכיוון שיצירתיות הינה נר לרגלינו, יש להבין כי ניתן תמיד לטפס עוד מדרגה בסולם החדשנות באמצעות פיתוח מוצרים חדשים, אבל אפשר לבצע קפיצות נחשוניות באמצעות שיתופי פעולה ופנייה לחוכמת ההמונים. המטרה שלנו היא להכיר לפחות 100 מפתחים עם רעיונות מבריקים בעקבות ההשקה בפסטיבל ראש פינה, ואנחנו מזמינים את כל בעלי הרעיונות להגיע אלינו ולהציג פיתוחים חדשניים בתחום המדיה הדיגיטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully