וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתולי התשוקה ב-160 תווים

ענת קם

24.11.2009 / 17:13

דרור פויר מצטרף לקולגות יאיר לפיד ואמנון דנקנר ויפרסם את "פויר", ספר סלולרי המבוסס על דמותו וחייו האישיים

העיתונאי דרור פויר מצטרף להוצאת קצרצר המפיצה ספרים באמצעות הסלולר. פויר מצטרף לעשרת הסופרים שכבר השיקו ספרים בסלולר וביניהם יאיר לפיד, אמנון דנקנר, שולמית לפיד ויורם קניוק. הספר של פויר ייקרא "פויר" ומבוסס על דמותו וחייו האישיים.

על פי הסיפור, קיבל פויר הצעה חד פעמית שהוא לא יכול היה לסרב לה, להיות העיתונאי הראשון והיחיד להצטרף למשלחת של אסטרונאוטים ומדענים מכל העולם על סיפון ספינת חלל שמטרתה להגיע אל גלקסיה חדשה ולפגוש בציוויליזציה מתקדמת. יחד עם אנשי הצוות הוא הורדם בהקפאה עמוקה וכשהוא מתעורר 380 שנה מאוחר יותר, הוא היחיד על סיפון הג'נסיס, לבד בחלל, ואז מסתבר שמישהו עוקב אחריו.

דרור פויר הוא בעל טור בגלובס. ספרו "צדוק בנפתולי התשוקה" יצא לפני מספר שנים. כמו כן במקביל הוא חבר בלהקת העיתונאים "נאג' חמאדי".

קצרצר היא הוצאת ספרים חדשה המוציאה לאור ומפיצה בסלולר ובאינטרנט סיפורים סלולריים קצרים של שלל סופרים מהשורה הראשונה כמו גם מגוון תכנים נוספים, דוגמת שירים של המשוררים חיים נחמן ביאליק ורחל. את הסיפורים ניתן לרכוש באמצעות אתר ההוצאה שכתובתו www.kzarzar.com או באמצעות שליחת סמס עם שם הספר למספר 8989. בימים אלה פועלת ההוצאה על גיוס סופרים מובילים חדשים, כמו גם על השקת הוצאות דומות במגוון ארצות מחוץ לישראל. בנוסף, השבוע התחמשה ההוצאה גם במשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת ותטופל במחלקת הצרכנות של המשרד בניהולה של אורנית דהרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully