וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עובד למקאן דיגיטל

ענת קם

25.11.2009 / 15:03

עובד, שימש בשש השנים האחרונות סמנכ"ל עסקים ב-AOL/ICQ. הוא יחליך בתפקיד את יוסי ארז

עופר עובד מונה למנכ"ל מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן אריקסון במקומו של יוסי ארז, כך הודיעה היום איריס בק, מנכ"ל הקבוצה. בתפקידו יהיה עובד אחראי על פיתוח זירת השיווק המקוונת, כולל פיתוח מוצרים דיגיטליים מתקדמים בחינה ואימוץ של טכנולוגיות חדשות ואמצעי בקרה ומדידה בתחום האינטרנט והסלולר ועוד.

עופר עובד כיהן בשש השנים האחרונות כסמנכ"ל עסקים ב-AOL/ICQ, שם הקים וניהל חטיבה רב תחומית האחראית על עסקי החברה בעולם וכוללת את מחלקות הפיתוח העסקי, פרסום, שיווק, מכירות, מדיה, סלולר, מחקר ופלנינג. במהלך תקופת כהונתו עברה החברה לרווחיות והגיעה לשיא מבחינת מספר המשתמשים בעולם. בעבר שימש עובד כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת נגה תקשורת וקודם לכן היה מנהל לקוחות בפרסום אריאלי.

איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אני מאוד שמחה על הצטרפותו של עופר לקבוצת מקאן. מינויו למנכ"ל מקאן דיגיטל הוא בעל משמעות אסטרטגית בחיזוק המובילות של קבוצת מקאן בתחום השיווק והפרסום אונליין. הניסיון העשיר שעופר מביא עימו ואותו צבר לאורך שנות עבודתו בחברות מדיה, אינטרנט וסלולר מהמובילות בעולם, יספק למקאן אריקסון וללקוחות החברה ערך מוסף רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully