וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי לוי פורש מניהול חטיבת החדשות של ערוץ 1

ענת קם

25.11.2009 / 17:45

לוי ביקש לפרוש מהתפקיד כבר לפני שלושה חודשים, אולם נעתר לבקשת מנכ"ל הרשות להמשיך בתפקידו. מנהל החדשות המקומיות יורם כהן ימלא את מקומו

מנהל חטיבת החדשות ומנהל חטיבת התכניות בערוץ 1 אורי לוי הודיע למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר כי הוא מבקש להשתחרר מתפקידו ולחזור לעבודה השוטפת בחטיבת החדשות.

הסיבה לבקשה שנמסרה למנכ"ל כבר לפני שלושה חודשים, נובעת בעיקר ממניעים אישיים ומשפחתיים. המנכ"ל ביקש מאורי לוי להמשיך פרק זמן נוסף ולוי קיבל את בקשתו והמשיך בתפקידו שלושה חודשים נוספים עד לימים אלה. עתה הוסכם לבצע את המהלך.

לוי מסר: "אני חש כי תרמתי כמיטב יכולתי לאורך שנים רבות ומן הראוי הוא לרענן בתפקידים רבי חשיבות אלה. פרישתי לפרק זמן מניהול איננה מהווה כל טענה כלפי המנכ"ל, כל מנהל אחר בערוץ ובוודאי לא כלפי עובדי החטיבה אליהם אני מלא הערכה ותודה. ברצוני להודות למנכ"ל מוטי שקלאר ולמנהל הטלוויזיה מושון מצליח על שיתוף הפעולה ועל הידידות העמוקה לאורך השנים" בתקופה הקרובה הוא צפוי לחזור לתפקידי שידור שונים.

יורם כהן, המשמש כיום כמנהל החדשות המקומיות ושימש בעבר כמנהל חטיבת החדשות ומנהל הטלוויזיה, נענה לבקשת המנכ"ל וימלא את תפקיד מנהל חטיבת החדשות, במינוי בפועל.

מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, הודה לאורי לוי על תרומתו הרבה לדברי שקלאר, אורי לוי הוא עובד יקר וחרוץ, מקצוען בתחום הטלוויזיה. הוא יישאר איתנו ויתרום מניסיונו העשיר והייחודי. גם הוועד המנהל של רשות השידור הודה ללוי על תרומתו ארוכת השנים לערוץ הראשון ולחטיבת החדשות בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully