וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה עשר!

ענת קם

25.11.2009 / 18:27

ערוץ 10, רשות השידור ואייפון הם רק חלק מהנושאים בהם יעסוק פסטיבל ראש פינה העשירי. ויש גם הצבעה על אנשי העשור של הפסטיבל. כאן אצלנו בוואלה! ברנז'ה

שר התקשורת משה כחלון יפתח את פסטיבל ראש פינה, המציין השנה עשור לקיומו ויתקיים ב-10-12 בדצמבר. במסגרת הפסטיבל ייערך דיון פומבי תחת הכותרת "ערוץ 10 - רשומון", מאחר שגורל הערוץ הוא אחד הנושאים המרכזיים שהעסיקו את התעשיה בשנה האחרונה לצד הרגולציה על התקשורת בישראל. המשתתפים בדיון יהיו נציגי הגורמים השונים הקשורים בערוץ כולל ההנהלה, היוצרים, הרגולטורים והפרסומאים שינסו להציג כל אחד מנקודת מבטו את השתלשלות העניינים שהובילו למצבו של ערוץ 10 כיום. בסיום הדיון יכריע הקהל באיזו עמדה הוא תומך.

פאנלים נוספים שיתקיימו הם "החור השחור - האם הגיע הזמן להרים ידיים ולסגור את רשות השידור?", "מי רוצה ארבעה מליון צופים?" שידון במיעוט התכניות הפונות למגזרים קטנים בחברה הישראלית, בהשתתפות לייזי שפירא מיוצרי "סרוגים", גיורא יהלום מ-yes ועוד,"כולם אוהבים שקשוקה" על הז'אנר הדוקומנטרי שממלא ואקום שנוצר על ידי מהדורות החדשות, בהשתתפו רינו צרור, דורון גלעזר, גיא לביא מ-yes דוקו, אייל אופנהיים מערוץ 8 ועוד, "מותו של סטאר - דודו טופז כמשל" שיבחן מתי יופיע דודו טופז הבא והאם מעמדו של הסטאר נחלש בעידן הריאליטי.

הפאנל "איפה אנחנו ואיפה hulu" יבחן אם גופי השידור הגדולים פיצחו את האינטרנט, בהשתתפות יונה ויזנטל מ-yes, יובל נתן מ-mako, יורם מוקדי מ-HOT ועוד, "זה יגמר ב-HBO - ממציאים את הגלגל מחדש" שיארח את יוצרי הסדרות פורצות הדרך של העשור שידברו על איך כובשים את העולם עם פורמט חדש, "הבטחתם קונברג'נס" על זליגת מסכים ומיזוג בין פלטפורמות שידור, "אייפון וצדק לכל" שיעסוק בכניסתו של האייפון לעולם התקשורת, ועוד.

אירוע נוסף יהיה סדנת "ראש פינה פיתוח" לפיתוח פורמטים בהנחיית מאיה להט-קרמן וטל ברמן. בתום הפסטיבל תתקיים תחרות לבחירת הפורמט הזוכה, אשר יזכה במענק פיתוח מטעם אולפני הרצליה למשך שלושה חודשים עד הבאת הפורמט לשלב הפקה.

בנוסף, כחלק מחגיגות העשור של הפסטיבל, יוענקו פרסים לאנשי העשור של התעשייה בקרב היוצרים, המפיקים ואנשי התוכן מאחורי הקלעים, כפי שייבחרו על ידי באי הפסטיבל וגולשי וואלה! ברנז'ה (זה אנחנו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully