וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אריה ירושלמי

26.11.2009 / 15:35

עובד במחלקת האינטראקטיב של ערוץ 10

גיל: 26

מה בעצם אני עושה? המחלקה שלי אחראית על הישות האינטרנטית של ערוץ 10: העבודה מול נענע10, הפרסום באינטרנט, הפעילות בזירות השונות של המדיה החברתית, הקשר עם הבלוגרים ומנהלי פורומים, ניהול הבלוג של הערוץ ועוד. באופן אישי, אני אחראי על הבלוג של ערוץ 10 שהוא סוג של נקודת מפגש בלתי פורמאלית בין הצופים לערוץ וכן על הפעילות במספר זירות במדיה החברתית,. אה.. אני גם עושה טורקי לא רע.

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי.

תפקידים קודמים: חיי המקצועים התחילו רק עם בואי לערוץ 10. לפני שהתגייסתי עבדתי בטאוור רקורדס למשך שנה (והייתי עובד ממש גרוע). אבל העבודה הראשונה באמת הייתה בחלוקת פליירים (בתשלום) בצמתים לטובת מפלגת המרכז ז"ל של איציק מרדכי.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? הראשון שנתן לי הזדמנות והבין שיכול להיות שניתן למצוא לי שימוש כלשהו הוא אלדד קובלנץ שמאז נטש אותנו בחוצפתו.

איפה אתה בעוד 5 שנים? אני חולם על ניו יורק והרגליים דורכות בתל אביב... נחיה ונראה.

מה אוכל לצהריים? משתנה. כל פעם אני מתלבש על מקום אחר בסביבה ואוכל בו עד שנמאס. עכשיו אני מנסה לחסוך קצת ואוכל בפלאפליה/שניצילייה/קבביה הזולה שנפתחה ממול.

פרגן למתחרים: היי אנחנו כאן האנדרדוג, הם צריכים לפרגן לנו :-)


(צילום: שי אוקנין)


------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

אריה ירושלמי. שי אוקנין
אריה ירושלמי/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully