וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שכותבים משם, לא כותבים מכאן

ענת קם

26.11.2009 / 20:57

פרק מספר בכתובים שפירסם רון מיברג באתר ”אחר” שבעריכתו, מעלה האשמות אישיות חמורות נגד מעסיקו לשעבר אותו הוא מכנה במבינו. עופר נמרודי מאיים בתביעת דיבה

מו"ל מעריב עופר נמרודי מאיים בתביעת דיבה נגד עיתונאי מעריב לשעבר רון מיברג. באתר האינטרנט שלו "אחר" פרסם מיברג בימים האחרונים פרק ראשון מתוך ספר בכתובים שעתיד לראות אור בשפה האנגלית על ידי מו"ל אמריקאי. הפרק ניתן להורדה בחינם ומיברג מספר בו על מעסיקו לשעבר אותו הוא מכנה במבינו. מיברג מעלה כלפי אותו במבינו האשמות חמורות, חלקן אישיות.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר נמרודי: "רון מיברג שבר את כל הכללים, המציא מעשיות וקשקושים דמיוניים, וניסה לסחוט אותי בכדי שלא יפרסם את המצאותיו המלוכלכות. משנאלץ לעזוב את מעריב וכשראה שאיני מתרגש מניסיונות הסחיטה שלו, החליט לגבות מקוראיו שקל אחד ליום תמורת דברים שאין קשר בינם לבין המציאות. חבל שוואלה נותנת במה לתופעות מכוערות, סחטניות וחולניות כאלו". נמרודי סירב להגיד באילו ניסיונות סחיטה מדובר והוסיף כי יגיש בגינן תלונה פלילית נגד מיברג.

מיברג: "עומד מאחורי הדברים באופן מלא ושלם"

בתגובה לדבריו של נמרודי מסר מיברג: "העובדות פשוטות ומדויקות בהרבה מהאבק המגמתי שמנסה נמרודי להקים. אני מניח שלהאשים אותי בסחיטה - איך בדיוק? כמה? למה? ומה אני רוצה בתמורה למה? - הוא נושא משפטי, אבל בכל זאת. הספר נמצא בעבודה שנים. נמרודי לא ידע עליו עד עתה, אז כנראה שלא נסחט קודם לכן. אני מניח שבמונח 'סחטנות', מכוון נמרודי למשהו שרציתי בתמורה לגניזת הספר או פרקים ממנו. הוא הרי מכיר אותי היטב ויודע שאי אפשר לקנות אותי.

עצוב שהמו"ל שעמדתי לצידו בידידות, נאמנות וכחומה בצורה בימים בהם נלחם על חייו ושמו הטוב, נוקט בטקטיקה זולה ומכוערת המאפיינת את ימיו הנחותים ביותר. לא ראיתי ולא דיברתי עם נמרודי שנים רבות. גם לא פניתי אליו חלילה, כאשר הודעתי לעורך מעריב על עזיבתי לפני חודשיים.

לגבי תוכן הדברים ודיוקם: הפגישה המתוארת התקיימה במסעדה ניו יורקית, שמה שמור עמי, נמרודי שתה, עישן ודיבר, ומה שנאמר מפיו נאמר ביותר מהזדמנות אחת. תיאוריי אותו הם על דעתי בלבד. הדברים הקשים והשקריים שנמרודי אומר עלי, לא ישפיעו כהוא זה על מה שייכתב עליו בהמשך. בעיקר לא עילה להתנכל לו. זו שיטה של נמרודי, לא שלי.

בכל תביעה נגדי, אני מניח שנמרודי יתבע פגיעה בשמו הטוב. מכיוון שכבר נקבע משפטית שאין לו שם טוב, אין לקייס שלו רגליים לעמוד עליו. באשר לתוכן הדברים, אני עומד מאחוריהם באופן מלא ושלם כל יום בשבוע ופעמיים בחג ההודיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully