וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון לונדון: " עלינו לשאת באחריות חברתית"

ענת קם

29.11.2009 / 19:27

לונדון קיבל פרס מפעל חיים יחד עם מוטי קירשנבאום ועיתונאי ידיעות אחרונות סבר פלוצקר, שפנה בעת קבלת הפרס לראש הממשלה: "אתה ראש ממשלה נדל"ניסט - איזו אכזבה"

ירון לונדון, מוטי קירשנבאום ועיתונאי ידיעות אחרונות סבר פלוצקר קיבלו הערב פרס על מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים, בארוע שפתח את כנס אילת. את הארוע פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו שנשא דברים.

לאחר קבלת הפרס אמר ירון לונדון: "אני חבר אגודת העיתונאים מזה 50 שנה. בעבר היה לה אינטרס כארגון שמאגד את העיתונאים והאינטרס אבד. הטלוויזיה שילמה לעיתונאים בודדים והם נטשו את האגודה. העיתונאים המשפיעים נטשו והם לא זקוקים לה יותר. אני התעקשתי להישאר חבר באגודה. עלינו לשאת באחריות חברתית ואינני יודע על אף גוף שיכול לעשות זאת יותר טוב מאגודת העיתונאים".

סבר פלוצקר תקף עם קבלת הפרס את ראש הממשלה, שכבר עזב בינתיים את הכנס. פלוצקר סיפר כי לפני הבחירות התחייב נתניהו להשקיע בחינוך, ומאז שנבחר העדיף להשקיע בנדל"ן, בהיתרי בניה ובהפשרת קרקעות. פלוצקר אמר: "אדוני ראש הממשלה, אתה ראש ממשלה נדל"ניסט, איזו אכזבה. החינוך, אדוני ראש הממשלה, לא הדיור, זו ההשקעה הגורלית של מדינת ישראל. זה המשאב היחיד שיש לנו, בלי מערכת חינוך מקיפה ומצויינת תרחף מעל מדינת ישראל סכנה קיומית, עם מרפסת סגורה או בלעדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully