וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד החינוך מגבה את ויגודסקי

ענת קם

30.11.2009 / 17:48

דוקטור שמעון שושני כתב למנכ"לית החינוכית יפה ויגודסקי: "אני מחזק את ידייך במאבק לשיפור הטלוויזיה, ומקווה אני שתמשיכי לעמוד על עקרונותייך"

מנכל משרד החינוך ד"ר שמעון שושני פנה אתמול (ראשון) למנכ"ל הטלוויזיה החינוכית יפה ויגודסקי וגיבה את פעילותה אל מול הצבעת האי אמון של עובדי החינוכית נגדה. שושני הביע תמיכה בתהליכים שמנסה ויגודסקי להוביל, הגדלת מיקור החוץ בחינוכית, שלדבריו תומכים בתכנית האסטרטגית של שר החינוך גדעון סער.

במכתב ששלח לויגודסקי כתב שושני, “כנראה שועד העובדים אינו מבין איזה נזק עלול להיגרם לטלוויזיה החינוכית. הטלוויזיה החינוכית היא שותפה רבת שנים למשרד החינוך בהפקת תכניות לימודיות וערכיות באיכות גבוהה. אנו מצווים על תהליכי התייעלות ומניעת בזבוז כספי ציבור, ואם לשם כך יש לבצע שינויים מבניים או צמצום בכח אדם שיביאו להגדלת היקף ההפקות ואיכותן, יש לבצע זאת לטובת התלמידים והמחנכים בישראל. אני מחזק את ידייך במאבק לשיפור הטלוויזיה, וכמי שמכיר את יכולתוכושר הביצוע שלך, מקווה אני שתמשיכי לעמוד על עקרונותייך".

בשבוע שעבר הצביעו עובדי הטלוויזיה החינוכית על אי אמון במנכ"ל הטלוויזיה החינוכית יפה ויגודסקי בעקבות התנהלות לא ראויה, שכוללת לטענתם פגיעה בתכניות הטלוויזיה ויחס לא נאות כלפי העובדים, וכן אי תקינות מנהלתית והוצאה מיותרת של כספי ציבור. הטלוויזיה החינוכית דחתה את טענות הועד בטענה שהוא מנסה לגרום להתאבדות קולקטטיבית של עובדי התחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully