וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריר ודנון מחרימים את פסטיבל ראש פינה

ענת קם

30.11.2009 / 18:04

יושב ראש איגוד המפיקים וחבר הנהלת האיגוד הודיעו כי לא ישתתפו בפסטיבל משום שאף מפיק של דרמה או תעודה אינו מועמד לאיש העשור

המפיקים מוש דנון וחיים שריר הודיעו להנהלת פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה על ביטול השתתפותם בפסטיבל. השניים מוחים על כך שבהצבעה על אנשי העשור אותה מארגן הפסטיבל לא מופיע מפיק של סדרות דרמה ותעודה בקטגוריית מפיק העשור. לטענתם רשימת המועמדים בקטגורייה חושפת את "כניעתו של הפסטיבל למטפחי ה 'בידור החקייני' והתעלמותו מחשיבות התכנים המקוריים". בקטגוריית מפיק העשור, שייבחר על ידי באי הפסטיבל וגולשי וואלה! ברנז'ה, מועמדים אלעד קופרמן, טמירה ירדני, אסף גיל, איתן אבוט וליסה שילוח ויוסי עוזרד.

השניים מסרו כי אין בכוונתם להציע את עצמם ברשימת המועמדים לתפקיד, אולם תמוה בעיניהם כי אף אחד ממפיקיק הסדרות "מרחק נגיעה", "הכל דבש", "שבתות וחגים", “הבורגנים", “לתפוס את השמיים" וסדרות רבות נוספות, שחלקן אף נמכרו לחו"ל, לא נמצא ראוי בעיני מארגני הפסטיבל להיות מועמד בקטגורייה. השניים מסרו: "אנו מניחים כי מאחר והנהלת הפסטיבל אינה מונעת משיקולי איכות. אין טעם למי שעיסוקו בתכנים איכותיים לקחת חלק בארוע".

ירון טן ברינק, עורך הפסטיבל: "פסטיבל ראש פינה יעניק השנה במה נרחבת ליוצרים וליצירתם ויקדיש מסלול שלם להצגתם. במסגרת תחרות אנשי העשור של פסטיבל ראש פינה יוענקו פרסים לדמויות מפתח בתעשיית התקשורת והטלוויזיה בישראל בעשור האחרון, ביניהם גם מיטב היוצרים והתסריטאים. קטגורית מפיקי העשור כוללת מועמדויות לחברות ההפקה הגדולות שפועלות בישראל, ולא למפיק יחיד. חברות ההפקה המדוברות הפיקו בעשור האחרון שורה ארוכה ומגוונת של תוכניות וסרטי טלוויזיה בז'אנרים רבים - דרמה, קומדיה, דוקו, בידור, סאטירה וריאליטי - ומייצגות מכלול רחב ומייצג של עשייה טלוויזיונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully