וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האינטרס הציבורי מעניין את התחת של נוני מוזס"

ענת קם

30.11.2009 / 21:06

בדיון על יחסי המשטרה והתקשורת אמר יוצר הסרט "שיטת השקשוקה" ועיתונאי ידיעות אחרונות לשעבר: "אני מודאג מהזילות של מקצוע העיתונות"

"נוני מוזס מנהל היום עיתון שהאינטרס הציבורי מעניין לו את התחת", כך אמר היום העיתונאי מיקי רוזנטל בדיון על יחסי העיתונות והמשטרה בכנס אילת. רוזנטל, שהיה בעבר עיתונאי בידיעות אחרונות, התייחס היום לכך שהעיתונות מונעת משיקולים כלכליים בלבד ואמר: "רק האינטרס של נוני מוזס מעניין אותו. מערכת הערכים הבסיסית נוטה להאמין שמערכת הערכים היא זהה. היום העיתונות היא עסק פרטי שכל כוונתו היא להרוויח נקודה סוף. לעיתונות אין ערכים שהם טובת הציבור. אני לא ממורמר. אני אוהב את המקצוע שלי, אני מסתכל על הזילות שלו ואני מודאג מאד כאזרח של המדינה".

בדיון האשים אמיר דן, יועצו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, את המשטרה בריבוי הדלפות: "המשטרה היא הגוף המדליף ביותר במדינת ישראל. אם היינו מדמים את ההדלפות לחור, משטרת ישראל היא מכתש אמיתי".

ראש אגף החקירות במשטרה ניצב יוחנן דנינו השיב לדבריו של דן ואמר: " לא בור, לא חור ולא סיכה. לא אגיד שאין לנו בעיות, אבל המשטרה היא המדליפה הכי קטנה ברשימת המדליפים. כל פעם שעלתה טענה כלפינו, אני אמרתי: אני מזמין את כולם לנהל חקירה לגבי זהות המדליפים. קראתי על תאוות הפרסום שלנו והרצון שלנו להאדיר את עצמנו. ווטאבר".

כתב חדשות 10 ברוך קרא אמר: "אני מציע לאמיר דן ללכת ולחפש מי ומה מדליף באיזו הזדמנות, באיזה אופן סלקיבי, איך בוחרים את ההדלפות. בפרשת קצב עבר החומר לסנגורים והם יודעים לווסת את המידע כפי שנח להם. אז היום אחד ידיעות יקבל את עדות המאבטח שסיפר דברים לא יפים על א' מבית הנשיא וביום השני הוא יקבל את הסתירות של המתלוננת. אין ספק שברגע שעיתונות מתומרנת זה דבר פסול ולעיתונאי אסור להיות מתומרן. לדעתי, עיתונאים יותר מתומרנים לצערי על ידי הנאשמים. כל מה שצריך לעניין את העיתונאי זה להיות מודע לאינטרס של מי שהעביר לו את החומר".

ידיעות אחרונות סרבו להתייחס לדבריו של רוזנטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully