וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור אבנון עמיחי נלחמים באיידס

איילה צורף

1.12.2009 / 15:06

בכירי עולם המדיה קידמו שיר אנונימי כחלק מקמפיין של הועד למלחמה באיידס. השיר, "Going all the way", של להקת Sdia הושמע ברדיו לא מעט פעמים

שיר בשם "going all the way" של להקה בשם sdia שהושמע באחרונה ברדיו לא מעט פעמים, הוא למעשה פרוייקט שנתי של הועדה למלחמה באיידס יחד עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. שמו של ההרכב בהיפוך אותיות הוא aids.

השיר יצא לתחנות הרדיו לפני כ-6 שבועות, ובו מספרת בחורה על חיי האהבה ההרפתקניים שלה. "מטרת השיר הייתה שיתפשט ויגיע לכמה שיותר אנשים כדי להעביר את המסר כמה קל להדביק", נמסר מהועד למלחמה באיידס.

ממשרד הפרסום נמסר כי "השיר זכה למאות השמעות בכל תחנות הרדיו בישראל; במשך 3 שבועות בלבד הוא קיבל זמן אוויר ברדיו של מעל 5 שעות והגיע למקום רביעי במצעד המוסיקה של ידיעות אחרונות. כמו כן מספרים בשלמור כי השיר הגיע למקום תשיעי במצעד ההורדות של סלקום, הוא הושמע באינטרנט מעל ל-87 אלף פעם במסגרת קמפיין נוקיה שעשה בו שימוש.

במשרד הפרסום גייסו את בכירי התעשייה והמדיה שיקדמו את השיר באמצעי המדיה שלהם. כך סייעו להפצת השיר אבי ניר, מנכ"ל קשת; אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת; גיא פינס ושי גיסין, מנהל אגף תוכן פרטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully