וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי מחפש גלגל הצלה

ענת קם

2.12.2009 / 16:18

מו"ל מעריב נפגש לאחרונה עם מספר חברי כנסת בהם יו"ר ועדת הכלכלה אופיר אקוניס. נמרודי מנסה לקדם יוזמת חקיקה שתסייע לעיתונות המודפסת בישראל במלחמת ההישרדות שלה

מו"ל מעריב עפר נמרודי מנסה לקדם תמיכה ממשלתית בעיתונות המודפסת. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים נפגש נמרודי עם מספר חברי כנסת בניסיון לקדם חקיקה שתסייע לעיתונות המודפסת, בעיקר נוכח האיום שמהווה העיתון ישראל היום על מעריב, איום עליו הודיעה מעריב בדו"ח הרבעוני האחרון שלה.

נמרודי נפגש אתמול עם יושב ראש ועדת הכלכלה אופיר אקוניס. ולאחרונה נפגש גם עם שר התקשורת משה כחלון ועם חברי כנסת נוספים. בפני השר כחלון הציג נמרודי את נתוני מעריב ונושאים נוספים. עם זאת, העיתונות המודפסת אינה בתחום אחריות משרד התקשורת, ועל כן אין באפשרותו לקדם או להציע יוזמות הקשורות בתמיכה בה.

מעריב פרסם לפני מספר ימים כי חברת הכנסת שלי יחימיוביץ' הזמינה ממחלקת המחקר של הכנסת סקירה משווה של התמיכה הממשלתית בעיתונות הכתובה שיש כיום במדינות אירופה. עם זאת, דוברה של יחימוביץ אמר כי הסקירה הוזמנו כבר לפני מספר חודשים ולא נבעה מבקשה של מעריב או של גורם תקשורתי אחר.

עפר נמרודי אישר כי נפגש עם אקוניס בנושא מעריב. מלשכתו של אקוניס נמסר כי "יושב ראש ועדת הכלכלה מקיים פגישות מקצועיות במסגרת חקיקה הקשורה לחוקי התקשורת הנדונים בוועדה".

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: “שר התקשורת הצהיר בצורה חד משמעית לפני מספר חודשים כי הוא רואה חשיבות גדולה בקיומה של העיתונות הכתובה ובמעמדה כמקדמת תרבות ישראלית. השר יתמוך באופן אישי ביוזמות ראויות שתכליתן לחזק את העיתונות הכתובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully