וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בג"צ לאלהרר: משוך עתירתך נגד גל"צ

ענת קם

2.12.2009 / 20:30

בדיון בעתירה שהגיש אלהרר בה ביקש להחזירו לשדר בתחנה אמרו השופטים כי אינם מוצאים עילה משפטית להתערב בהחלטה. אלהרר: "לא הגשתי עתירה כדי למשוך אותה"

בית המשפט העליון המליץ לשדרן והמוזיקאי דודו אלהרר למשוך את עתירתו נגד גלי צה"ל, בה ביקש לחייב את התחנה להחזירו לשדר וטען כי הורדת תכניתו מלוח השידורים של התחנה נובעת מסתימת פיות ואפליה על רקע דעותיו הימניות. השופטים איילה פרוקצ'יה, אסתר חיות ויורם דנציגר דנו בעתירתו של אלהרר ביום שני האחרון ואמרו בדיון כי אינם מוצאים עילה משפטית להתערב בהחלטת הנהלת גלי צה"ל בנושא השינוים בלוח השידורים והמליצו לאלהרר למשוך את עתירתו. אלהרר סירב ועתה ממתינים הצדדים להחלטת בית המשפט.

תכניתו של דודו אלהרר בגלי צה"ל, "הפוגה", שודרה מדי יום שישי בצהריים במשך קרוב לעשר שנים. בחודש אוקטובר בשנה שעברה הודיעה התחנה לאלהרר על הורדת תכניתו מיום שישי בעקבות שינויים בלוח. אלהרר עתר לבג"צ בדרישה לצו שיחייב את התחנה להחזירו וטען לפגיעה בחופש הביטוי. לפני מספר חודשים אף תקף אלהרר את התחנה והנהלתה ונדרש להתנצל בפניה בהוראת בית המשפט, שטען כי אמירותיו יצרו משבר אמון בינו ובין התחנה והמליץ בחודש מאי האחרון לצדדים להפגש פעם נוספת. בפגישה שהתקיימה אחרי הדיון התעקש אלהרר על החזרת תכניתו ליום שישי ומשלא התאפשר הדבר חזר לבית המשפט.

דודו אלהרר אמר אמש לוואלה! ברנז'ה: "אני רוצה לקבל החלטה מבית המשפט ולקבל את הנימוקים ולאחר מכן להחליט מה אני עושה עם זה. לא הגשתי עתירה כדי למשוך אותה".

יצחק טוניק, מפקד גלי צה"ל, מסר בתגובה: "חבל שהעתירה הזו הוגשה וצר לי על הדרך שמר אלהרר בחר ללכת בה ובעיקר על ההתבטאויות המיותרות שלו, שלא הביאו לו הרבה כבוד. בית המשפט הציע למר אלהרר למשוך את העתירה, הוא סרב וכולנו מחכים לפרסום ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully