וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדי לא קול

ענת קם

3.12.2009 / 14:42

סוכנות יצוג 1 מכחישה כי יהונתן גפן הצטרף להוצאת קצרצר של דדי צוקר ויפרסם בה סיפור סלולרי. בעקבות חילוקי דעות ספרו של יאיר לפיד לא יופצו יותר למנויים חדשים

חילוקי דעות בין סוכנות הטאלנטים והאמנים ייצוג 1 להוצאת הספרים קצרצר של דדי צוקר, המוציאה לאור ומפיצה בסלולר ובאינטרנט סיפורים קצרים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בסוכנות זעמו על כך שנעשה שימוש בשמו ובתמונתו של יאיר לפיד לקידום הפרויקט בניגוד למוסכם עמם, וכן נעשה ניסיון לנכס להוצאה את הזכויות על הסיפור שכתב. בעקבות הדברים לא ימכרו מנויים חדשים לספר הסלולרי של לפיד והספר יופץ רק לכאלף המנויים שנרשמו לשירות עד היום.

חילוקי דעות נוספים נבעו מהודעת ההוצאה לפיה יהונתן גפן יפרסם גם הוא בהוצאה. מקורבים לגפן סיפרו: "לא נחתם הסכם עם גפן, ההודעה אודותיו היא שקרית. הדברים לא אושרו בייצוג1, יהונתן לא אישר את הדברים ולא כותב לא סיפור. הכל שקרי”.

עם זאת, בקצרצר טוענים כי יש הסכמה עקרונית עם גפן עצמו על השתתפות בפרויקט אולם אין הסכם עם ייצוג 1. גורם נוסף המקורב לדדי צוקר, בעל ההוצאה, טען כי נסיונות ההכחשה נוסעים מניסיונות של ייצוג1 לשפר את התנאים בחוזה. גורם נוסף בקצרצר אמר: "חד משמעית יש הסכמה עם יהונתן גפן כמו עם כולם, הוא שמע מה בדיוק הפרויקט וקרא את הדברים האחרים שפרסמו שם, הוא ביקש קצת זמן כדי לכתוב והכל סוכם איתו. מה שקרה זה שאילן בושרי לא אהב סעיף מסוים בחוזה ואז זה התפוצץ" דדי צוקר טען היום כי יש הסכם עם יהונתן גפן וכי לא יימכרו יותר מנויים לספרו של יאיר לפיד.

בייצוג 1 דוחים את הטענות ואומרים כי הדברים הם חסרי שחר ואין הסכמה עקרונית בין יהונתן גפן להוצאת קצרצר על שום דבר. בסוכנות דוחים בביטול את הטענה על ניסיון לשפר את תנאיו של גפן ומתייחסים גם לסוגיית לפיד: "נתנו הוראה שיאיר לפיד יעזוב את הפרוייקט בגלל השימוש שלהם בבאנרים עם התמונה שלו". מסתמן כי מיוצגים נוספים של יצוג 1 יעזבו את הפרוייקט.

את תגובתו של יהונתן גפן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully