וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי רוטהולץ עוזב את מעריב

ענת קם

3.12.2009 / 16:59

עורך המוסף לשבת של מעריב הודיע לעורך העיתון יואב צור כי יעזוב את תפקידו עם תום חוזהו בחודש פברואר 2010

עורך המוסף לשבת של מעריב רמי רוטהולץ עוזב את העיתון. לוואלה! ברנז'ה נודע כי רוטהולץ, עורך המוסף מאז ינואר 2008, שלח אתמול לעורך הראשי של העיתון יואב צור מכתב בו הוא מודיע על פרישתו מהעיתון עם תום חוזהו המסתיים בחודש פברואר. רוטהולץ היה מהמינויים הבולטים שביצעו בעיתון דורון גלעזר ורותי יובל, עורכי העיתון לשעבר, עם כניסתם לתפקיד העורכים.

במכתב ששלח רוטהולץ נכתב: "חודשי עבודתינו המשותפת נעמו לי, אבל במהלכם הובהר לי כי שניים שהתמודדו אחד מול השני על משרת עורך העיתון ושנבדלים זה מזה בהשקפת עולמם המקצועית אינם יכולים לעבוד זה מתחת לזה. אין לי ספק שגם אתה סבור כך ושצעדי תואם גם את רצונותיך. אני סבור שהנך זכאי לשולחן נקי וכי המשימה שהוטלה על כתפיך כבדה דיה מכדי שתצטרך להתפשר או לגשר על פערים עם אנשים מרכזיים שלא אתה מינית לתפקידם. אני משוכנע כי אם תוביל את העיתון בהתאם לתפיסותיך ובאמצעות אנשיך תוכל למשימתך. אני מאחל לך הצלחה מעומק הלב".

רמי רוטהולץ מונה לתפקיד עורך המוסף לשבת במקומו של רפי מן בינואר 2008. בעבר היה ראש מערכת הכתבות בהארץ ועורך "העיר". לאחר עזיבתם של יובל וגלעזר את מעריב היה רוטהולץ אחד המועמדים לתפקיד העורך הראשי, כשבמקביל היה חלק מקבוצת בכירים בעיתון אשר ניסו להשאיר את גלעזר ויובל בעיתון.

במעריב אישרו את עזיבתו של רוטהולץ ומסרו כי הם מודים לו על עבודתו כעורך מוסף השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully