וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשדר להגנת הסביבה

ענת קם

6.12.2009 / 0:01

לוח השידורים הירוק של רדיו 99 עולה לאוויר עם אריזה חדשה ותכנית סביבתית של רונית כפיר. מישל קרמרמן: "אני מאמינה שמודל זה יוביל לאחוזי האזנה גבוהים"

רדיו 99 משיק היום לוח שידורים חדש בדגש על איכות הסביבה ויפעל תחת הכותרת אקו 99FM. לוח השידורים ישלב תכניות עם אג'נדה ירוקה וכן פרויקים מיוחדים הנוגעים לאיכות הסביבה. בנוסף, טיפים ירוקים לשימוש יום יומי ישולבו לאורך כל היום. בלוח החדש ישודרו התכניות הוותיקות: משדר הבוקר של עמנואל רוזן, גיא מרוז ומיה בנגל וכן "המשמר האזרחי" עם אורלי וילנאי וגיא מרוז, תכננית המוזיקה של דפנה לוסטיג ותכנית הספורט עם מאיר איינשטיין. בין התכניות החדשות שיתווספו: "אקו לייף" עם רונית כפיר ותכנית יהדות בשם "עונג שבת" בהגשת שרה ב"ק מחדשות ערוץ 2. קריין גל"צ לשעבר גיל אנגלשטיין יגיש גם הוא רצועה מוזיקלית. ההערכה היא כי בעתיד הקרוב צפוים גם טל ברמן ואביעד קיסוס להצטרף לתחנה להגשת תכנית בוקר משותפת.

מנכ"ל רדיו 99 מישל קרמרמן מסרה: "לראשונה בארץ לוקחת תחנת שידור אג'נדה ירוקה והופכת אותה לנושא המרכזי בו תעסוק. זוהי גישה שונה ומבודלת, המייצרת מעורבות רגשית ושייכות ואני מאמינה שמודל זה יוביל לאחוזי האזנה גבוהים, ולקידום שינוי לטובת איכות הסביבה, נושא חשוב הקושר את עתיד כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully