וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי זה הכי אחי

ענת קם

6.12.2009 / 17:57

ירון לונדון יגיש סדרה חדשה בערוץ 8, בה יחקור את מושג הצבר: עורך הארץ לשעבר חנוך מרמרי יערוך את הסדרה שתשודר לקראת סוף 2010

ירון לונדון עובד בימים אלו על סדרה חדשה לערוץ 8 בשם "הצבר". הסדרה, שיערוך עורך הארץ לשעבר חנוך מרמרי ובבימויו של דני סירקין, תנסה להתחקות אחר המשמעות של הדמות הישראלית המכונה צבר. לונדון יגיש את הסדרה בנימה אישית ויבחן אמיתות עליהן גדל לצד אמת היסטורית, לעתים נוכח מציאות פרטית משתנה, ויבחן אמירות שלו כאיש תקשורת מוכר מתוך פרספקטיבה של עשרות שנים. הסדרה תציג את המושגים המכוננים של החברה הישראלית, תבחן את השתנותם לאורך השנים ותבדוק מה משמעותם ביחס לחברה בה אנו חיים כיום. את הסדרה יפיקו דנה עדן ושולה שפיגל בקופרודוקציה עם ערוץ 10 והיא תשודר בערוץ 8 לקראת סוף 2010 ולאחר מכן גם בערוץ 10.

ירון לונדון, אחד ממגישי התכנית "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10 וזוכה פרס אגודת העיתונאים על מפעל חיים, יצר עבור yes-דוקו את הסדרה "לונדון פינת בן יהודה" שזכתה בפרס סדרת התעודה בטקס פרסי האקדמיה האחרון.

ירון לונדון מסר: "בכוונתנו להכאיב לימין ולשמאל, לחילונים ולדתיים, לשמרנים ולמתקדמים, לאשכנזים ולספרדים, לציונים וללא-ציונים. נפרק לנגד עיניהם את הנרטיבים שבלב התודעה ההיסטורית. אולי נבנה אותם מחדש. אולי נגלה את חשיבותם של מיתוסים לחברה שלנו, לא יותר ולא אחרת מלחברות אחרות ולעמים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully