וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר לרישיונות: לכל המאוחר ב-2015

ענת קם

8.12.2009 / 14:05

ועדת הכלכלה אישרה היום סעיפים נוספים בהצעת הרפורמה בשידורי הטלוויזיה, בהם הסעיף שקובע כי אחת לחמש שנים תתבצע בדיקה מקיפה שתוכל להוביל לשלילת רישיון

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה היום מספר סעיפים בהצעת חוק הרפורמה בתקשורת, שעיקרה המעבר לשידור בשיטת רישיונות בערוצים המסחריים. בישיבת הועדה שהתקיימה היום הוחלט כי המעבר לשידור בשיטת רישיונות יתבצע לכל המאוחר באוקטובר 2015, ולאחר מועד זה לא ניתן יהיה לשדר בשיטת זיכיונות. בנוסף אושר האפשרות להאריך את הרישיון למי שיחזיק בו ב-15 שנים נוספות ועל בעל הרישיון להגיש בקשה להאריכו שנה לפני תום תקופת הרישיון הראשונה.

נושא שעורר מחלוקת בדיון היום היה נקודות הבדיקה של הרשות השנייה את בעל הרישיון. ההצעה שאושרה קובעת שאחת לחמש שנים תערוך הרשות בדיקה מקיפה של עמידת בעל הרישיון במחויבויותיו, ובמידה שיימצא כי יש לו חובות תוכן יהיה עליו להחזירם בתוך שנה מפרסום תוצאות הבדיקה. אם חובות אלו לא יוחזרו בתוך שנה יישלל הרישיון ללא מקום לשיקול דעת של הרשות השנייה. בדיון היום נאמר כי בדיקה אחת לחמש שנים אינה מספיקה, והוחלט כי אחת לשנה תקיים הרשות בדיקה שנתית, אשר אם יימצאו בה ממצאים חמורים ניתן יהיה גם בעקבותיה לשלול את הרישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully