וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היום מגדיל תפוצה

ענת קם

10.12.2009 / 18:20

החל ממחר יופץ העיתון ב-150 אלף עותקים, אותם ניתן יהיה למצוא גם בנקודות חלוקה ציבוריות. מו"ל העיתון שלדון אדלסון יגיע לישראל בעוד כשבועיים לחגוג את הגדלת התפוצה

העיתון ישראל היום יגדיל את תפוצת מהדורת סוף השבוע והחל ממחר היא תופץ ב-150 אלף עותקים לעומת 100 אלף עותקים שהופצו עד כה. במהלך השבועות הקרובים תוגדל תפוצת המהדורה עד לכ-250 אלף עותקים בדומה לתפוצת העיתון בימי חול.

ההחלטה על הגדלת התפוצה התקבלה בהנהלת העיתון לנוכח פניות רבות של קוראים, מאז הושקה מהדורת סוף שבוע לפני שלושה שבועות, שביקשו לקבל את העיתון או לברר את מקומות החלוקה שלו בימי שישי. על פי התוכנית המקורית היתה אמורה מהדורת סוף השבוע של ישראל היום לגדול בהדרגה רק החל מחודש פברואר 2010. עם הגדלת תפוצת המהדורה יופץ ישראל היום בסוף שבוע גם בהפצה הציבורית.

מישראל היום נמסר כי ההגדלה ההדרגתית של תפוצת מהדורת סוף השבוע מתחייבת לנוכח מגבלות הדפוס, ואם היתה אפשרות היתה המהדורה גדלה כבר עתה לכ-250 אלף עותקים בסוף השבוע.

בעוד כשבועיים יקיים העיתון את ארוע ההשקה של מהדורת סוף השבוע בהשתתפות שלדון אדלסון, בעלי העיתון. לארוע ההשקה הוזמנו כ-500 אנשי עסקים מהמובילים במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully