וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיתוף הפעולה הוא עם הצרכנים ולא רק עם חברות"

אמיתי זיו

11.12.2009 / 17:16

מנכ"ל גיתם BBDO מיכל המאירי דיברה בכנס ראש פינה על חדשנות קריאטיבית בעידן טכנולוגי

"פרסום טוב הוא סיפור טוב אבל לעיתים הטכנולוגיה מחוללת סיפורים", כך פתחה את הרצאתה מיכל המאירי מנכ"ל גיתם bbdo במושב - חדשנות קריאטיבית בעידן טכנולוגי, בכנס ראש פינה.

המאירי: "הטכנולוגיה היא זרז אדיר בשינוי, היא שחקן מפתח. אני זוכרת שסיפרו לי בכניסה למשרד פרסום שאני צריך להכניס מסמך למכשיר והוא ייצא במקום אחר. אז חשבתי שעושים לי זובור כניסה היום אני יודעת שקוראים לזה פקס. חדשנות היא ערך עליון - חייבים לעשות משהו יותר גדול ומשמעותי כדי לשרוד והרבה יותר קשה להביא את הדבר הבא".

"הדבר המשמעותי בעיני הוא להפתח ולהחשף. לראות דברים שנמצאים בחוץ ואיתם להתממשק וליצור את הדבר הבא. חדשנות שווה שיתופי פעולה. בעבר דיברו על קו-ברנדינג של חברות עם חברות אבל עכשיו השיתוף פעולה הוא גם עם הצרכנים”.

המאירי הדגימה את קידום המכירות של להקת אואזיס שלימדה זמרי רחוב את שירי הלהקה באלבום חדש שטרם פורסם.

"נדבך נוסף הוא crowd sourcing או מה שנקרה בעברית חוכמת ההמונים”, הוסיפה המאירי, “אנחנו צריכים להסתמך על החוכמה והטוב שיש בחוץ”. המאירי הציגה את קטעי המוזיקה שערך קוטימן על בסיס קטעי מוזיקה מיו טיוב. "טיים מגזין בחר אותו לאחד מ- 50 האנשים היצרתיים של השנה. הוא הביא בחודש מיליון צפיות ליצירה שלו".

באשר לממשק לעולם הפרסום אמרה המאירי: היום משרדים מסתמכים על קוד סגור: הידע שלנו, הטאלנטים שלנו. אנחנו מסתמכים על קוד פתוח - אנחנו מאמינים שצריכים ללכת החוצה לעולם, לסטארט אפים, למגנט אלינו חדשנות. לצורך כל הקמנו את bbdo lab והזמנו חברות של טכנולוגיה לחלוק ידע. הגיעו מאות פניות אלינו ובחרנו אחד שיבוא להציג את הרעיונות כעת: חברת 6rounds”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully