וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את השער

ענת קם

13.12.2009 / 15:08

פורמט הריאליטי "הצייד" ותכנית הסאטירה "ערוץ החיים הסבירים" זכו במענקי פיתוח מטעם אולפני הרצליה בתחרות הפורמטים של פסטיבל ראש פינה

פורמט הריאליטי "הצייד" והפורמט "ערוץ החיים הסבירים" זכו בתחרות הפורמטים של פסטיבל ראש פינה שהתקיימה אתמול (שבת). "הציד" הוא ריאליטי בהשתתפות הצופים, בו מתחלקים המתמודדים לציידים וניצודים. הצופה בבית מחליט באיזו קבוצה לתמוך וכדי לעשות זאת עליו לתפקד כצייד בעצמו ולצוד אחר רמזים ותשובות ברחבי האינטרנט. מפתח הפורמט הוא ליאור לדרמן בן 25, תסריטאי ומפתח פורמטים מתל אביב. "ערוץ החיים הסבירים" היא פארודיה על ערוץ החיים הטובים, בה מקדש המנחה שהוא גם בעל הערוץ את הבינוניות ומנסה להפיצה, בין השאר באמצעות פינות וראיונות עם אנשים בינוניים, לדוגמה ריאיון עם השף של "יטבתה בעיר" על ההצלחה. מפתחי הפורמט הם עומרי שומר, בן 27 ויותם מוצפי בן 28, סטודנטים במכללת ספיר. לזוכים יוענקו מענק פיתוח מטעם אולפני הרצליה למשך שלושה חודשים עד הבאת הפורמט לבר הפקה.

התחרות התקיימה במסגרת סדנת הפורמטים "ראש פינה פיתוח" שהתקיימה במהלך הפסטיבל בהנחיית מאיה להט-קרמן מרשת וטל ברמן מאולפני הרצליה. בין מנחי הסדנה, בה השתתפו 15 יוצרי פורמטים שנבחרו מבין מגישי ההצעות, היו אבי ארמוזה מארמוזה פורמטס, יובל נתן מ-mako, גל ארז מלוגיה, רם לנדס מקודה הפקות, התסריטאי עמרי מרכוס, אסף גיל מגיל הפקות ועוד.

באירוע הפיצ'ינג הפומבי, שהתקיים בשבת בצהריים קיבל כל מתחרה כשלוש דקות להצגת הפורמט. צוות השופטים כלל את מנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של HOT קרני זיו, עמוס נוימן ממחלקת התכניות ברשת, מנהל מחלקת הפקות המקור ב-yes גיורא יהלום ומנכ"ל אולפני הרצליה אפרת דרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully