וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגל אוגילבי עורך מכרז לרכישת שטחי פרסום ללקוחותיו

איילה צורף

14.12.2009 / 9:11

המשרד נפרד ממקאן אריקסון לאחר שלוש שנים. דוד פוגל מתכנן להיפגש עם ראשי כל חברות רכש המדיה הגדולות

משרד הפרסום פוגל אוגילבי מחפש חברת רכש מדיה שתרכוש בעבורו שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום. ל-themarker נודע כי בעלי המשרד, דוד פוגל, נפגש באחרונה עם כמה ראשי חברות רכש מדיה ומתכנן להיפגש עם ראשי כל החברות הגדולות בתחום.

בשלוש השנים האחרונות רכש משרד הפרסום מקאן אריקסון את שטחי הפרסום בעבור לקוחות פוגל אוגילבי, שעמם נמנים אלדן, פולגסוואגן, מחלבות גד ובנק מרכנתיל. לדברי מנכ"לית פוגל אוגילבי, מיטל שירן-הראל, "ההסכם עם מקאן אריקסון מסתיים בסוף 2009. פוגל עורך בדיקה של המחירים בשוק המדיה, ונפגש עם כל החברות יחד עם סמנכ"ל הכספים שלנו, אליעזר אברהם".



בשוק הפרסום מעריכים שפוגל אוגילבי לא רצו להאריך את החוזה עם מקאן אריקסון בשל שני לקוחות בולטים שעזבו אותם באחרונה לטובת מקאן: המשביר לצרכן ו-ml. נראה כי עקב מה שפוגל רואים כלקיחת תקציבים מידיהם, סיכוייו של מקאן יוניברסל לקבל את חוזה רכישת המדיה בעבור פוגל אינם גבוהים.



שירן-הראל מכחישה שיש מתיחות בין משרדה לבין מקאן אריקסון: "למקאן אריקסון יש סיכויים להיבחר בדיוק כמו לאחרים. אין קשר בין מעברם של המשביר ו-ml אליהם לבין ההחלטה שלנו לבחון מחדש את ההתקשרות. ההסכם אתם נגמר, והחלטנו לבחון את ההצעות שיש בשוק".



פוגל אוגילבי, שהיה בעבר משרד פרסום גדול, נחלש באופן משמעותי בשנים האחרונות. עם זאת, בעבור חברות רכש המדיה, כל לקוח נוסף מביא לחיזוק מעמדן בקרב אמצעי המדיה - כמו ערוצי טלוויזיה ועיתונים. לכן, סביר כי מרבית החברות הגדולות שפועלות בתחום יהיו מעוניינות לספח אליהן את פעילות רכש המדיה של פוגל אוגילבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully