וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT בדיאטה

אמיתי זיו

16.12.2009 / 11:32

החברה תיישם תוכנית התייעלות במאות מיליוני שקלים. תצמצם את הוצאות התוכן, רכש הממירים, הפרסום והתשלומים לספקים. התוכנית אינה כוללת פיטורי עובדים

HOT תוציא לפועל ב-2010 תוכנית התייעלות שאמורה לחסוך מאות מיליוני שקלים, אך לא תכלול פיטורים. ייתכן שמהלך ההתייעלות קשור למשקיע פטריק דרהי, שנהפך באחרונה לבעל המניות הגדול בחברה. אנשיו של דרהי ביקרו באחרונה בחברה ובדקו את מבנה העלויות שלה. הגורם הראשון והמרכזי בתוכנית ההתייעלות נוגע לחיסכון בהוצאות HOT על תוכן טלוויזיוני. כיום מוציאה HOT כ-700 מיליון שקל בשנה על רכש והפקת תוכן - כ-80% מהוצאות החברה. ב-HOT מתכוונים לצמצם את ההוצאות בתחום זה.

המרכיב השני בתוכנית הוא חיסכון ברכש הממירים של החברה. HOT משדרגת ממירים שהתיישנו אצל לקוחותיה. ב-2009 החליפה 400 אלף ממירים אצל לקוחות ובשנה הבאה יוחלפו עוד 400 אלף. מדובר בכמות עצומה של ציוד, וב-HOT מאמינים שניתן לקבל הנחת כמות ברכש. תוכנית ההתייעלות תכלול גם צמצום בהוצאות על פרסומות וצמצום הוצאות מול ספקים של החברה.

HOT אינה מתכננת פיטורים בחברה. שני שלישים מעובדי החברה הם אנשי שירות ומכירות ואין כוונה לצמצם בתחום זה.

במקביל, תמשיך HOT להשקיע בפרישת הרשת המשודרגת שלה, המכונה UFI, עשרות מיליוני שקלים. הרשת תאפשר לחברה לספק אינטרנט אולטרה-מהיר במהירות של עד 100 מגה-ביט בשנייה ללקוחות.

HOT מתכוונת גם להשיק פעילות חדשה נוספת כספקית אינטרנט. החברה מפעילה לחץ על משרד התקשורת לסיים ניסוח רישיון כזה, דבר שאמור להסתיים בימים הקרובים.

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו נמצאים במגמת התייעלות מתמשכת הכוללת הורדת עלויות ציוד קצה ותוכן, ומגמה זו צפויה להימשך גם ב-2010. עם זאת, בכוונת החברה להמשיך ולהשקיע בתחום השירות והשיווק".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully