וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרגל שקנה אותי 2

וואלה! ברנז'ה

19.12.2009 / 21:15

סוכן הק.ג.ב לשעבר, האוליגרך הרוסי אלכסנדר לבדב, מתעניין ברכישת העיתון הבריטי אינדיפנדנט. לבדב הוא בעל השליטה גם בחינמון הבריטי איוונינג סטנדרט

האוליגרך הרוסי אלכסנדר לבדב, שרכש לפני כשנה את העיתון הבריטי איוונינג סטנדרט, נמצא במגעים לרכישת העיתון אינדיפנדנט, כך מדווח אתר הטלגרף. האתר מצטט גורמים בחברה המוציאה לאור את אינדיפנדנט, שאומרים כי מדובר במגעים ראשונים וכי אין וודאות שהעיסקה אכן תצא לפועל.

בשנה וחצי האחרונות רושמת החברה המוציאה לאור של העיתון, אינדיפנדנט ניוז אנד מדיה, הפסדים רבים וחובותיה עומדים על 1.2 מיליארד לירות שטרלינג. המגעים בין הצדדים אמורים להימשך לפחות עד ל-15 בפברואר. תפוצת העיתון אינדיפנדנט עמדה בנובמבר על 186 אלף עותקים מדי יום ומהדורת סוף השבוע שלו מופצת ב-156 אלף עותקים.

לבדב, 50, עבד כמרגל בשירות הק.ג.ב בלונדון בשנות השמונים תחת הכיסוי של נספח כלכלי בשגרירות ברית המועצות. עם התפרקותה החל לעבוד כבנקאי ואיש עסקים. לבדב ידוע כמתנגד למשטר פוטין-מדוודב באמצעות עיתוניו. פעילותו של אחד מהם במוסקבה הוקפאה בשנה שעברה לאחר שנחשד בפרסום רומן שניהל פוטין לכאורה. בתחילת 2009 הוא רכש 75% ממניות האיוונינג סטנדרט ותו זמן קצר הפך אותו לחינמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully