וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ אפיקים

וואלה! ברנז'ה

20.12.2009 / 18:34

yes מתייצבת לצד HOT וטוענת כי גביית תשלום על ידי הרשות השניה עבור אפיקים שישדרו בברודקאסט היא פגיעה בזכות הקניין שלה

yes העבירה היום ליועצת המשפטית לועדת הכלכלה של הכנסת את התנגדותה בנוגע לכוונת הרשות השניה להעמיד למכרז את אפיק 22 במידה ויותר מבעל רישיון אחד ירצה להשתמש בו. על פי הצעת החוק שנדונה בשבוע שעבר בועדת הכלכלה, עם המעבר לרישיונות ב-2012 תוכל הרשות השנייה לגבות מבעל הרישיון תשלום חד פעמי בגין שימוש באפיק.

yes טוענת כי ההסדר פוגע בקניינה של החברה מעבר לנדרש. "מדובר בהפקעת אפיקיה של yes לטובת הרשות השניה, ללא הצדקה וללא כל פיצוי ראוי, והכל על מנת שהרשות השניה תבחר את אותם אפיקים כאילו היא עצמה היתה בעלת פלטפורמת השידורים".

yes גם מוחה על כך שהכספים שיגבו על ידי הרשות השניה תמורת השימוש באפיק ישמשו להפקות מקור עבור ערוץ הברודקאסט החדש שיוקם ולא עבור ערוצים של yes. החברה טוענת עוד כי היא פועלת תחת פיקוח של המועצה לשידורי כבלים ולווין ואין הצדקה לכך שרגולטור נוסף יעסוק גם הוא בענייניה של yes.

בכך מצטרפת yes לעמדתה של HOT כפי שהובעה על ידי סמנכ"ל האסטרטגיה של החברה יורם מוקדי כבר בשבוע שעבר בדיון הועדה. מוקדי אמר: "האפיק הוא שלי. אני כופר בסמכותו של מישהו לקחת לי אפיקים. זה חידוש בהלכי קניין: מפקיעים לי משהו ולא מפצים. אתה נכנס אלי הביתה שודד אותי, עומד במרפסת ומוכר את השלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully