וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסכם בין ערוץ 10 והיוצרים

וואלה! ברנז'ה

21.12.2009 / 11:33

מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי חתם על הסכם עם היוצרים לפיו ערוץ 10 יגיש תכנית החזר חובותיו לקולנוע בסך 20 מליון שקל למשך חמש שנים במקביל למילוי המחויבויות השוטפות

ערוץ 10 ואיגודי היוצרים הגיעו הבוקר להסכם על החזרת חובות הערוץ. על פי ההסכם, ערוץ 10 יגיש תכנית החזר חובותיו לקולנוע בסך 20 מליון שקל למשך חמש שנים במקביל למילוי המחויבויות השוטפות. מאחר וב-2012 צפוי הערוץ לעבור לשידור בשיטת רישיונות, המשך החזר החוב בשנים 2012-2015 יהיה תחת רישיון. על פי ההסכם בין הצדדים, התנאי לקבלת הרישיון יהיה הצגת ערבויות בנקאיות כנגד החזרת החוב בשנים אלו.

על ההסכם חתומים מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, יושב ראש איגוד המפיקים מוש דנון וחבר הכנסת שאמה, יוזם החוק להארכת זיכיון ערוץ 10. לאור הסיכומים הוסרו המכשולים להכנת החוק לקריאה שנייה ושלישית. גורם ברשות השניה אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הם אינם מכירים את ההסכם לפרטיו. עם זאת, מסתמן כי ההסכם ישולב במתכונתו הנוכחית בהצעת החוק הממשלתית להארכת זיכיון ערוץ 10, המצויה בימים אלו בניסוח מחדש במשרד התקשורת לאחר שהוצאה מסדר היום של ועדת הכלכלה לפני כשבועיים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי במשרד התקשורת לא צפויים להתנגד להסדר.

חבר הכנסת שאמה מסר היום: "אני מברך על כך, הסיכום שהושג הוא לטובת כל הצדדים היוצרים, ערוץ 10, היצירה הישראלית וצופי הטלוויזיה. רק לפני מס' ימים זה היה נראה בלתי אפשרי אבל הגיון בריא ועמדת חברי כנסת שלא יאפשרו פגיעה בזכויות היוצרים כשם שלא יאפשרו את החשכת ערוץ 10 הובילו לניצחון של כולם כנגד כל הסיכויים". בערוץ 10 סירבו להגיב לידיעה.

מוש דנון אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני מברך את ערוץ 10 על הכרתו ונכונותו לפתור את הבעיה לטובת התעשיה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully