וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של דצמבר 2009: גל שולמן

וואלה! ברנז'ה

21.12.2009 / 12:11

מנהל השיווק בהנקל ישראל נבחר בעקבות ההשקה המחודשת של ג'ל הכביסה של פרסיל, שהגדילה את נתחו בשוק והובילה את המתחרים הגדולים בשוק להשיק מוצרים דומים

גל שולמן, מנהל שיווק בהנקל ישראל הוא איש השיווק של דצמבר. שולמן נבחר על ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בעקבות המהלך להשקת ג'ל הכביסה של פרסיל, והפיכתו למותג מוביל בין תכשירי הכביסה. שולמן, 35, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, עובד בהנקל ישראל מזה תשע שנים, בשנתיים האחרונות כמנהל השיווק של חטיבת הניקיון וקודם לכן כמנהל רכש.

מאיגוד השיווק נמסר, כי השקת פרסיל ג'ל זכתה להדים לאחר שיצרה קטגוריה חדשה בשוק מסורתי של אבקות כביסה, שנחשב לשוק בעל הרגלי צריכה יציבים ונאמנות גבוהה למותג. זאת על אף העובדה כי המוצר קיים על המדף מאז 2005. חברת הנקל החליטה להשיקו מחדש תוך בידולו כחדשני, מתקדם ואף ידידותי לסביבה יותר מאבקות הכביסה, וגררה את המתחרים הגדולים בשוק להשיק מוצרים דומים. השקת המוצר לוותה בקמפיין מסורתי וקמפיין אינטרנט ויראלי, באמצעות משרד זרמון-גולדמן. פרסיל, שהיה המותג החמישי בגודלו בשוק, הפך להיות המותג הנמכר ביותר תוך קפיצה בנתח השוק של המותג גם בקטגוריית אבקות וטבליות לכביסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully