וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: משכורת נובמבר לא תשולם במועד

וואלה! ברנז'ה

21.12.2009 / 19:17

24 שעות לפני דיון בועדת הכלכלה של הכנסת על רשות השידור הודיע שקלאר לעובדים כי בשל קשיי נזילות יידחה תשלום המשכורות. תופעל תכנית חרום שתכליתה צמצום התקציב בכמאה מיליון שקל

משכורות חודש נובמבר של עובדי רשות השידור תשולמנה באיחור ויום הספורט המתוכנן ליום חמישי הקרוב יידחה למועד לא ידוע. במכתב שהפיץ היום (שני) מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר לעובדים נכתב, כי בשל קשיי נזילות המזומנים של הרשות יידחה יום הספורט השנתי של העובדים והמשכורות תועברנה לכל המאוחר ב-5 בינואר.

לדברי שקלאר, ספקי הרשות אינם מקבלים תשלומים והחל ב-1 בינואר תפעיל הרשות תכנית חירום כלכלית שתכליתה צמצום תקציב הרשות בכמאה מיליון שקל. שקלאר כותב: "אנו מנסים להשלים את ההליכים שיאפשרו יישום הרפורמה שאם לא כן קיימת אי ודאות לגבי עתיד רשות השידור".

אתמול (ראשון) כינס שקלאר את עובדי הרשות והודיע להם על צעדי הקיצוץ הצפויים, הכוללים הפחתה במשכורות, צמצום השעות הנוספות, מעבר לשידורים מחזוריים בערוץ 1 בשעה 23:00, סגירת האולפנים בחיפה ובבאר שבע, צמצום דרמטי בהפקות, קיצור מהדורת "מבט" ועוד. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי כבר הבוקר הודיעו גורמים באוצר לשקלאר על דרישתם לקיצוץ חלק ממשכורות עובדי הדירגוג המשולב וחלק מהעיתונאים.

כפי שפורסם בשבועות האחרונים, ברשות החלו להיערך לצעדי חירום על רקע האפשרות שמשרד האוצר והשר הממונה על יישום חוק רשות השידור יפחיתו את אגרת הטלוויזיה ב-5% בשנת 2010. צעדי החירום שנשקלו הם סגירת אולפנים בשעה 23:00, הפחתת הוצאת ניידות שידור ועוד. לפני כשבוע הגיעו הצדדים להסכמה כי האגרה לא תופחת ובמקביל החל בכנסת הליך חקיקה שמטרתו אישור הפחתת מחויבויות הרשות להשקעה בהפקות מקור, בעקבות הקשיים הכלכליים בהם היא נמצאת. מחר (שלישי) בצהריים צפויה ועדת הכלכלה לדון בנושא רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully