וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתכרבל ב-Glee

וואלה! ברנז'ה

21.12.2009 / 20:51

yes משנה את פניו של אפיק 15 בממיר. yes stars next יפתח את עונת החורף של החברה עם הגרסה המחודשת למלרוז פלייס. יונה ויזנטל: "ההשקעה בהפקות מקור תמשיך ותגדל משנה לשנה"

Yes תשיק ב-3 בינואר לוח חורף חדש שיכלול סדרות מקור ורכש חדשות וכן תמתג מחדש את אפיק 15 בממיר. ערוץ yes stars ישראלי ששידר עד עתה את הפקות המקור של החברה, ישתנה ב-17 בינואר ל- yes stars next ויפתח את שידוריו עם עליית הגרסה החדשה של "מלרוז פלייס" ו-"y בערב" (ההשקה המחודשת של Y בעשר) ובהמשך תשודר בו גם הסדרה המדוברת "Glee" המועמדת לארבעה פרסי גלובוס הזהב. בנוסף, תעלה בערוץ ב-24 בינואר הפקת המקור "15 דקות", דרמה יומית העוסקת באחורי הקלעים של תוכניות ריאליטי בהשתתפות שי גולדשטיין, מיכל צפיר, אנחל בונני, דליה שימקו, ועוד.

שאר ערוצי הסדרות ישמרו על צביונם ויתחלקו בסדרות על פי ז'אנרים. ערוץ yes stars Drama ישדר החל מה-3 בינואר את העונה השישית של "עקרות בית נואשות", אליהן תצטרף שבוע לאחר העונה השניה של זוכת פרס האקדמיה הישראלית לסדרת הדרמה הטובה ביותר, "סרוגים". בנוסף, ישודרו בערוץ עונות חדשות של "האנטומיה של גריי" ו "מרפאה פרטית".בפברואר יצטרפו ללוח גם העונה השנייה של "רביעיית רן", הסדרה החדשה של יובל סגל "טקסי דרייבר" והסדרה החדשה מבית HBO, "HUNG".

חשפו אותם באפריקה

ב-yes stars Comedy תככב הסדרה "משפחה מודרנית" המשודרת בימים אלו בארצות הברית וזוכה להצלחה רבה, לצד "המופע של קליבלנד", סדרה-בת של סדרת האנימציה הפופולרית "איש משפחה". בנוסף ישודרו בערוץ עונות חדשות של הסדרות "30 רוק", "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול", "כריסטין הישנה" ו "הפמליה". בנוסף תעלה הפקת המקור "אבודים באפריקה" בכיכובם של רותם סלע ויוצא הישרדות עידן חביב, העוסקת בצילומי קטלוג של חברת אופנה באפריקה. עונות חדשות של "המפענחת", "המנטליסט" ו "שומרת סוד" ישודרו ב-yes stars Action.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes: "שנת 2010 היא שנת העשור להקמתה של yes ואנו שמחים לפתוח אותה עם עושר כה רב של תכנים מקוריים ותכני הרכש החדשים ביותר והמצליחים ביותר. כאמור זוהי רק תחילתה של השנה אך היא תמשיך באותה המגמה וכמובן בכל תחומי התוכן לרבות הדוקומנטרי והסרטים. ההשקעה בהפקות מקור תמשיך ותגדל משנה לשנה. אנחנו נמשיך להשקיע מעל הנדרש מאיתנו ולהעניק לצופינו, הפקות מקור העוסקות במגוון תחומים ונושאים הרלוונטיים לנו כחברה ישראלית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully