וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת השקיעה כ-250 מיליון שקל בלוח השידורים החדש

וואלה! ברנז'ה

22.12.2009 / 17:51

עם המעבר לשלושה ימי שידור תשוב אל המסך הדרנה "הכל דבש". בשנה הקרובה תשדר הזכיינית שש סדרות דרמה. אבי צבי: "אנחנו מבינים את האחריות שלנו כחברת תוכן ותחנת טלוויזיה"

זכיינית ערוץ 2 רשת חשפה הבוקר באירוע למפרסמים את לוח השידורים לשנת 2010 על פי ההערכות ההשקעה בלוח עומדת על סכום של כ-250 מיליון שקל. בתחילת ינואר תעבור הזכיינית לשדר שלושה ימים בשבוע בימים ראשון עד שלישי. במרכז הלוח החדש שש סדרות דרמה. את העונה תפתח הסדרה של יעל פוליאקוב "הכל דבש" שתשוב עם פרקים חדשים. עוד ישודרו "טקסי דרייבר" שהופקה בשיתוף yes , הספין אוף "אחד העם 101" , עונה חדשה ל"עד החתונה", "החיים זה לא הכל" הוותיקה שתשוב לעונה שמינית ו"סימני שאלה" שתעסוק ביוצאים בשאלה, המתגוררים בדירת מסתור בלב תל אביב ומתמודדים עם החיים על קו התפר שבין בני ברק לעיר החטאים.

ליאור שליין ישוב למסך רשת עם "מצב האומה", תכנית סאטירה חדשה בהשתתפות אורנה בנאי וגורי אלפי בה הם יגישו דו"ח שבועי אקטואלי כפי שהם מבינים אותו. תכנית המערכונים "שבוע סוף" תשוב לעונה שלישית עם שינויים משמעותיים בקאסט. "צחוק מעבודה" ו"הספסל האחורי" ישובו לעונה נוספת ותכניתו של אברי גלעד תנשיך אל תוך 2010 גם היא.

בתחום הדוקומנטרי תפיק הזכיינית בין 15 ל-20 סרטים שיבחרו בתום תהליך מיון מקצועי. למכרז שפורסם לפני כחודש הוגשו למעלה מ-500 הצעות.

"הזדמנות מצויינת להיות ממוקדים"

אבי צבי, מנכ"ל רשת מסר: "חזרנו לעשות את מה שאנו עושים הכי טוב – טלוויזיה ישראלית, ערכית ובעיקר מבדרת - אלה הימים החדשים בטלוויזיה, הימים של רשת. אנחנו מבינים את האחריות שלנו כחברת תוכן ותחנת טלוויזיה: אחריות ציבורית, קידום הנושאים שעל סדר היום הציבורי, ובעיקר איכות".

צבי הוסיף: "רשת מעסיקה באופן ישיר כ-1500 מפיקים, עורכים, כותבים ושחקנים שמייצרים טלוויזיה ישראלית עכשווית ואמיתית. עבדנו מאוד קשה בתשעת החודשים האחרונים כדי להכין לצופים את הטלוויזיה המגוונת, האיכותית והמעניינת ביותר ".

שירה מרגלית, המשנה למנכ"ל תוכן, מסרה: "המעבר לשלושה ימי שידור הוא הזדמנות מצוינת עבורנו להיות ממוקדים במקומות שאנו טובים בהם – תוכן ישראלי מקורי, איכותי ומרגש. הפוקוס המרכזי שלנו לשנים 2010-2011 מצוי בתחומי הבידור והדרמה המקורית ולשם כך הקצתה רשת משאבים רבים בגיוס מיטב היוצרים , המנהלים והשחקנים בארץ. כל אלה עוסקים בפיתוח של תוכניות מקור, שישקפו מגוון רב של תכנים – והכול כדי לספק לצופה חווית צפייה עשירה.

"אנו מאמינים כי תמהיל נכון ומגוון של תוכניות יאפשר לנו להעניק לצופים חווית צפייה תרבותית רחבה ומלאה".

רשת ברשת

רשת הודיעה גם כי תרחיב ב- 2010 את הפצת תכניה בפלטפורמות האינטרנט, תוך חיזוק שיתוף הפעולה האסטרטגי עם YNET ובפלטפורמות הסולר השונות. אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת לשיווק, מכירות ופיתוח עסקי אמר: "האסטרטגיה שמנחה את רשת בשנים האחרונות היא להעצים את תכניה בכל פלטפורמה אפשרית. כל פלטפורמה שמשדרת ומעבירה תוכן מהווה הזדמנות להעצמת המותג, התוכן וכמובן להכנסת כסף לחברה".

טוביהו התייחס לשנה החולפת על המסך ואמר: "הייתה לרשת כמו לשוק הטלוויזיה בכלל שנה מאוד מאתגרת. המשבר הכלכלי העולמי ומבצע עופרת יצוקה היו רק חלק מהאירועים הלא שגרתיים והלא צפויים שהתרחשו השנה. אך למרות כל אלה, גם בשנה החולפת הטלוויזיה המשיכה להיות המדיה החזקה והדומיננטית ביותר בשוק הפרסום הישראלי ו- 2009 תסתיים כאשר הטלוויזיה מחזיקה בנתח משמעותי של כ-40% מעוגת הפרסום, כאשר רשת תסיים את השנה עם הכנסות הגבוהות מחלקנו היחסי בשוק".

לדברי טוביהו, "כבר לפני 3 שנים שמנו לעצמנו כיעד להפוך מחברת טלוויזיה לקבוצת תקשורת כוללת, החלטה שמשפיעה על החברה בכמה מישורים, ולא רק ברמת האמירה. החשיבה, הקצאת משאבים ותכנון הפלטפורמות המשלימות עוד בשלבי פיתוח תוכן הם חלק מהמהלכים שהובילו אותנו השנה לשיתוף הפעולה עם YNET, מוביקס ו-I RESHET".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully