וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סמנכ"ל ההפקה עוזב את 102fm

וואלה! ברנז'ה

23.12.2009 / 11:56

רועי פרמינגר הודיע למנכ"ל רדיו תל אביב כי בכוונתו לפרוש מהתפקיד לאחר שנתים: "אני ממשיך הלאה ומודה לכל החברים ברדיו ולבעלי התחנה"

סמנכ"ל ההפקה והתקשורת של רדיו תל אביב רועי פרמינגר עוזב את התחנה לאחר כשנתיים בתפקיד. פרמינגר, 29, ריכז את הניהול בחטיבת ההפקה של הרדיו והיה אחראי על כל שידורי חוץ, הפקות ואירועים מיוחדים. בין היתר, ריכז פרמינגר את סדרת ההופעות החיות "יואב קוטנר חי בשבלול", משחק הרדיו "המבוקש", יום השידורים המיוחד מדרום הארץ בתקופת מבצע "עופרת יצוקה" ועוד. בנוסף שימש כדובר התחנה ושיווקה אל מול גופי התקשורת השונים.

פרמינגר היה חלק מצוות העבודה על מכרז הרדיו האזורי, בו זכתה התחנה. לפני כן עבד במשך שבע שנים כעורך ומפיק של התוכנית "דידי לוקאלי" ופיתח תכניות רדיו וטלוויזיה.

פרמינגר מצטרף לשורה של בכירים וטאלנטים שהודיעו לאחרונה על עזיבתם את התחנה, בהם המנכ"ל שי בן מאור, מנהל התכניות לירון תאני ומגישי התכניות טל ברמן, אביעד קיסוס, שרון טייכר וערן זרחוביץ.

רועי פרמינגר מסר היום: "היו לי שנתיים מאתגרות ונפלאות ברדיו תל אביב, אני ממשיך הלאה ומודה לכל החברים ברדיו ולבעלי התחנה. בהצלחה בהמשך הדרך".

שמעון אלקבץ, מנכ"ל רדיו תל אביב: "אני מבקש להודות לרועי פרמינגר שמולו עבדתי שנים רבות בקבוצת רדיו דרום ומודה לו על תרומתו לרדיו תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully