וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח לא חלק

וואלה! ברנז'ה

23.12.2009 / 14:25

הרשות השניה פנתה להנהלת רדיו תל אביב בדרישה להבהרות על רקע השינויים הרבים שחלו בה בחודשים האחרונים. לוח השידורים של התחנה לא אושר

הרשות השנייה לא אישרה את לוח השידורים החדש של רדיו תל אביב. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בימים האחרונים פנתה הרשות להנהלת התחנה והודיעה לה כי עליה להעביר בדחיפות לוח שידורים חדש לאישור, מאחר שכרגע מוגדרים השידורים כהפרה.

בנוסף, פנתה הרשות לתחנה בדרישה להבהרות על רקע השינויים הרבים שחלו בה בחודשים האחרונים, הכוללים את עזיבתו של המנכ"ל שי בן מאור, מנהל התכניות לירון תאני, סמנכ"ל ההפקה רועי פרמינגר ומגישים בכירים בתחנה. עם זאת, גורם ברשות ציין כי התחנה מעולם לא התחייבה על נושאי תפקידים או מגישים ספציפיים אלא רק על תמהיל תכניות. מועצת הרשות תדון היום (רביעי) בין היתר בבקשת בעלי רדיו חיפה לקנות מניות ברדיו תל אביב.

מהרשות השנייה נמסר: "הסוגיות נמצאות בבדיקה וראשי התחנה יידרשו לתת הבהרות. לוח השידורים של התחנה לתקופת הזיכיון החדשה לא אושר".

מנכ"ל רדיו תל אביב שמעון אלקבץ אמר: "אני לא מכיר דבר כזה. ישנם כל מיני שינויים שאנחנו מבצעים בלוח השידורים שנובעים גם מהרצון שלי להביא את התחנה לקהל רחב יותר, כי אני לא רוצה שיהיה לנו רדיו שפונה לנישות אלא לקהל רחב. הדוגמה הבולטת היא תכנית הרדיו שהחליפה את טל ואביעד, שמשודרת בחמש תחנות והפכה לתכנית הבוקר של ישראל. דבר דומה אני מתכוון לעשות גם ברצועה שפינו שרון וערן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully