וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-70

וואלה! ברנז'ה

23.12.2009 / 18:29

זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת יזומנו לשימוע בעקבות החוסרים שנמצאו בדו"ח הרשות השניה לשנת 2008. על הזכייניות להגיש תכנית להשלמת החוסרים

הרשות השנייה תזמין את זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת לשימוע בעקבות ממצאי דו"ח 2008, ממנו עלו חוסרים בסכום כולל של 70 מיליון שקל בהשקעה בסוגה עלית. בישיבת מועצת הרשות שהסתיימה לפני שעה קלה נקבע כי על הזכייניות להגיש בתוך חודש תוכנית להשלמת החוסרים.

המועצה דנה גם בדו"ח נציב קבילות הציבור גיורא רוזן. יושבת ראש המועצה נורית דאבוש ציינה כי ברפורמה בשוק התקשורת ובעת המעבר לרישיונות יש לשקול מחדש את מעמדו של הנציב, סמכותו ודרך פעילותו: "עלייה מתמדת במספר תלונות הציבור אשר מגיעות לרשות השנייה נענות במקצועיות על ידי הנציב, עבודתו של הנציב חשובה, דרך פעולתו ראויה ויש לעגן את מעמדו בחוק התקשורת החדש הנדון בימים אלו בועדת הכלכלה".

בישיבת המועצה היום אושרה גם רכישת מחצית מרדיו תל אביב על ידי רדיו חיפה שבבעלות דני נישליס. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בפנייה שהעביר למנכ"ל הרשות מנשה סמירה, התחייב נישליס לשמור על אופי התחנה ולוח השידורים שלה. בתקופת הזיכיון הקודמת החזיק רדיו חיפה כשליש ממניות רדיו תל אביב והרכישה הנוכחית תתבצע סופית רק לאחר אישור של שר התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully