וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית חיסכון

וואלה! ברנז'ה

24.12.2009 / 15:10

לקראת אישור תקציב 2010 של חברת החדשות של ערוץ 2 יוקם צוות שידון במחלוקות הקיימות בין הנהלת החברה לבין רשת וקשת. תקציב 2009 עמד על 97.5 מיליון שקל

תקציב 2010 של חברת החדשות של ערוץ 2 צפוי לעבור קיצוץ קל. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בישיבת ועדת הכספים של דירקטוריון החברה בה השתתף גם המנכ"ל אבי וייס הוחלט להקים צוות שידון בשבועות הקרובים בתקציב החברה ובמחלוקות הקיימות בין הנהלת חברת החדשות לזכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, אשר מממנות את החברה. בצוות יהיו חברים אורי שלוש, המשנה למנכ"ל כספים של חברת החדשות, ונציגי רשת וקשת.

לדברי יושב ראש דירקטוריון החברה ד"ר יהודה לנקרי, אין רצון מוצהר של רשת וקשת לבצע קיצוץ בתקציב, מאחר שהשנה הקרובה מסתמנת כקלה יותר מבחינה כלכלית ממה שהייתה 2009. בנוסף, חברת החדשות עמדה בצורה ראויה בתקציב השנה האחרונה למרות שהיה נמוך מתקציב 2008. עם זאת, ישנן כמה נקודות לפתרון בין הצדדים ובהן ידון הצוות שיוקם.

לפני כשנה דרשו רשת וקשת קיצוץ של 10% בתקציב חברת החדשות בשל המשבר הכלכלי והצפי להכנסות נמוכות במהלך 2009. לאחר דיונים שנמשכו מספר חודשים, במהלכם נדרש גם קיצוץ של מיליון שקלים וחצי בתקציב אתר החברה, הוחלט כי תקציב החברה יעמוד על כ-97.5 מיליון שקל.

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס סירב להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully