וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לסלוצקי בבית סוקולוב?

וואלה! ברנז'ה

28.12.2009 / 15:50

חבר חדש הצטרף לאחרונה לאגודת העיתונאים- המפיק והסוכן חיים סלוצקי. מנכ"ל האגודה בר מוחא: "אם ועד עיתון הארץ החליט שעובדי ארכיון וגרפיקאים יהיו חברים, אז גם הוא יכול"

אגודת העיתונאים בתל אביב אישרה לפני מספר ימים את הצטרפותו של המפיק חיים סלוצקי כחבר באגודה, על אף שלטענת חלק מחברי ההנהלה חברותו מנוגדת לתקנון. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בישיבת ההנהלה האחרונה אושרה חברותו של סלוצקי ברוב של ששה מתוך שבעה חברי הנהלה עם נמנע אחד.

בין ההסתייגויות שעלו לפני אישור המועמדות נאמר, כי סלוצקי היא איש עסקים לכל דבר ומעמדו כבעל ערוץ הבידור הישראלי הוא כשל מו"ל עיתון. על פי תקנון אגודת העיתונאים, "עיתונאי העוסק במו"לות עיתונאית והמעסיק עיתונאים אחרים, לא יתקבל לאגודה". תומכי מועמדותו של סלוצקי ובהם מנכ"ל האגודה יוסי בר מוחא אמרו בישיבה כי הוא עורך ומפיק ועל כן נחשב עיתונאי.
על פי סעיף אחר בתקנון, יכול להתקבל לאגודה כל עתונאי אזרח ישראל שעיקר עיסוקו ו/או הכנסתו הוא בעבודה עתונאית באמצעי תקשורת.

חיים סלוצקי הוא הבעלים של ערוץ HOT בידור ישראלי ועוסק במקביל בהפקת תכניות מחוץ לערוץ, דוגמת "אנשי היום" עם גדי סוקניק ברשת, וכן בייצוג וניהול אמנים ועיתונאים בהם אושרת קוטלר וסוקניק. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה בנושא אמר סלוצקי: "לא ראיתי בזה בעיה. אני גם עורך ומפיק תכניות תחקירים ושם אני עיתונאי לכל דבר".

מנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא לא מוצא בעיה בצרוף סלוצקי לאגודה: "ועדת החברים והנהלת האגודה עברו על הבקשה של סלוצקי, שם כתוב שהוא גם עורך ועורך הוא עיתונאי. אם ועד עיתון הארץ החליט שעובדי ארכיון וגרפיקאים יהיו חברים, אז גם הוא יכול".

יאיר טרצ'יצקי, חבר הנהלת האגודה שנמנע מהצבעה על חברותו של סלוצקי, אמר היום: "הופתעתי להגיע לישיבת ההנהלה ולגלות שחיים סלוצקי הגיש מועמדות להיות חבר אגודה, ועוד יותר מכך הופתעתי שבר מוחא נלחם בחירוף נפש שהחברות תאושר בהנהלה, ושהוא זכה לתמיכת כל יתר הנוכחים מלבדי. גם אם מתעלמים מכך שזה נוגד את תקנון האגודה - מה עם ההיגיון הבריא? איך יושבים שם חבורה של חברי הנהלה ותומכים בצורה אוטומטית בכל מה שהמנכ"ל מקדם? הרי חיים סלוצקי ידוע כאמרגן ומפיק, ומרכז עיסוקו בתעשיית הבידור. איש מעולם לא הגדיר אותו כעיתונאי, ולא ברור לי מה בכלל האינטרס שלו להצטרף לאגודת העיתונאים. לדאבוני, גם לא ברור לי מה עומד מאחורי הלהיטות של בר מוחא לצרף את סלוצקי, אם הוא מיתמם או שהוא פשוט לא מבין מהו עיתונאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully