וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזירה רדיופונית

וואלה! ברנז'ה

28.12.2009 / 18:50

מנהל רשת ב' הודיע היום לעובדים כי צעדי החירום יכנסו לתוקפם כבר ביום שישי הקרוב. על הפרק: קיצוץ בתשלומים, לא ינתן תשלום עבור חלק מהכונניות, אולפני תל אביב יסגרו בשעה 22:00 ועוד

צעדי החירום בקול ישראל שייכנסו לתוקפם ביום שישי הקרוב, 1 בינואר 2010, יכללו צמצום משמרות, קיצוץ בתשלומים והפעלת אולפן קול ישראל בחיפה רק בין השעות 08:00 ל-16:00. אולפני תל אביב יסיימו את עבודתם החל מה-15 בינואר בשעה 22:00. במכתב שהפיץ היום מנהל רשת ב'' מוטי אמיר לעובדים, נכתב כי כתבי המערכת ועובדים החתומים על הסכם ההעסקה של ארבעה ימים בשבוע יחויבו באישור שלו לצורך עבודה בימים נוספים. כמו כן כל העסקה של כתבים ועורכים בשבת תחייב אישור מוקדם שלו וכן לא יינתן תשלום עבור כוננות גיבוי לכתבים, עורכים ועובדי חדר חדשות אלא רק כוננות בפועל שתסומן בלוח העבודה.

עוד כותב אמיר, כי כל הפעלה של עורך או רכז בחדר החדשות מעבר לארבע משמרות בשבוע וכן העסקת כתבניות מעבר לחמש משמרות בשבוע מחייבת את אישורו המוקדם. כמו כן, יועבר תשלום עבור משמרות לילה עמוק רק עבור ביצוע בפועל. בנוגע לעובדי ההפקה, כתב אמיר כי כל המפיקות חייבות להיות במערכת במשך כל שבע שעות המשמרת וכי שעת הסכם תשולם רק בביצוע בפועל. אמיר הנחה כי מפיקות ועובדי חדר החדשות לא יועסקו למעלה מ-40 שעות נוספות בחודש אלא באישורו מראש.

מנהל רשת ב' מוטי אמיר אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הצמצומים במערך העבודה של רשת ב' מחויבים בשל מצבה התקציבי הקשה של רשות השידור והתקבלו בשורה של דיונים, לאחר שמנהל הרדיו אריה שקד שקל את כל הדרכים האפשריות כדי למנוע ככל האפשר את הפגיעה בשידורי רשת ב'".

במכתבו כתב אמיר: "כידוע מצבה התקציבי של רשות השידור בכי רע ואין מנוס מצמצומים שיאפשרו תפקוד חלקי אך סביר של רשת ב'". במקביל, אישרה היום מליאת הכנסת בקריאות שנייה ושלישית ללא מתנגדים את ההצעה לאפשר לרשות להשקיע בהפקות מקור פחות ממחויבויותיה בחוק וזאת בשל מצבה הכלכלי הרעוע. כמו כן אישרה המליאה בקריאה ראשונה את ההצעה להקפיא את ההפחתה באגרת הטלוויזיה של הרשות ברוב של 37 נגד אחד. אם ההצעה תעבור בכל הקירואת תעמוד אגרת הטלוויזיה גם ב-2010 על 360 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully