וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: צעדי החירום בטלוויזיה נדחו בחודשיים

וואלה! ברנז'ה

28.12.2009 / 23:28

הועד המנהל של רשות השידור החליט לפעול בהדרגה: צעדי חירום בקול ישראל כבר ב-1 בינואר, ובטלוויזיה רק במרץ. עובדי הרדיו זועמים

הועד המנהל ברשות השידור החליט הערב על הפעלה הדרגתית של צעדי החירום. בשלב הראשון יופעלו הצעדים בתחנות קול ישראל כבר ב-1 בינואר, יום שישי הקרוב (לפרוט הקיצוצים הצפויים ברשת ב', הקליקו על הלינק המצורף). צעדי החירום בטלוויזיה, בהם סיום שידורי ערוץ 1 בשעה 23:00, הפסקת עבודת ניידות שידור, סגירת חטיבת התכניות וביטול הוצאות על פעולות לחטיבת התכניות לצד פעולות נוספות ייכנסו לתוקפם רק ב-1 במרץ.

עובדי קול ישראל מתחו היום ביקורת על החלטות הוועד המנהל. לדברי אחד העובדים, הרשות מנסה להחליש את הרדיו ומעדיפה את הטלוויזיה, על אף הצלחתו היחסית של הראשון. יושב ראש ועד עיתונאי קול ישראל בירושלים גדי בן יצחק שהשתתף בישיבה אמר לוואלה! ברנז'ה: "מה הרשות עושה זה הרס הרפורמה. אם האוצר מאמין שיש עוד מקום לרפורמה אז שלא יתפוס בגרון את הרשות, המכתב של מוטי אמיר הוא בדיוק נקודות המחלוקת בדיונים על הרפורמה עם האוצר. הרשות צריכה להוכיח שהיא גירעונית וכרגע ההנהלה הכושלת מצמצמת את הדבר היחיד שהוא מאוזן, אם לא רווחי, וזה הרדיו. אמרנו כשהכרזנו על סכסוך העבודה באוגוסט ואנחנו אומרים גם עכשיו: אם מדברים לא יורים. לא יכול להיות שבזמן משא ומתן, כשאפילו השבוע יש לנו דיונים, מחליטים על צעדים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully