וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרני זיו עוזבת את HOT

וואלה! ברנז'ה

29.12.2009 / 9:50

לאחר שלוש שנים בתפקיד, הודיעה סמנכ"ל התוכן של HOT על התפטרותה. יורם מוקדי, סמנכ"ל הרגולציה והאסטרטגיה ימלא את מקומה ובכך יאוחדו שתי החטיבות. HOT צפויה לקצץ כ-100 מיליון שקל בתוכן

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT בשלוש השנים האחרונות הודיעה למנכ"ל החברה, הרצל עוזר, על סיום תפקידה. HOTהודיעה לאחרונה על מהלך של קיצוצים בתקציבה, תקציב התוכן של החברה צפוי להצטמצם מ-700 מיליון שקל בשנה לכ-580-600 מיליון שקל, ואולי אף פחות מכך.

במכתבה ציינה זיו: "בשלוש השנים שחלפו מאז מוניתי, זכיתי להיות שותפה למהלכי תוכן יוצאי דופן, להעלאת ערוצים חדשים, ליצירת הפקות מקור מהטובות בישראל, לביסוס ה VOD ככלי המשמר החזק ביותר של החברה מול לקוחותיה, ולצמיחתה של HOT כגוף התוכן המוביל והטוב בישראל. ניצחתי בגאווה גדולה על מהלכים אלו בעזרתם של אנשי החטיבה שלי, ואני גאה בהישגינו – אני מרגישה שהפכנו את HOT לפלטפורמת תוכן אטרקטיבית ביותר עבור לקוחותיה – תוכן שבמקרים רבים תרם ליצירת שיח תרבותי וחברתי בישראל. הודעה זו של התפטרותי, תביא לידי סיום שלוש שנים שבהן היווה התוכן את מקור הגאווה של HOT."

את זיו יחליף יורם מוקדי, המשמש סמנכ"ל אסטרטגיה ורגולציה ב-HOT. מוקדי ימונה לתפקיד סמנכ"ל תוכן ורגולציה, מהלך שיוביל למיזוג שתי החטיבות.

הרצל עוזר מנכ"ל HOT מסר בתגובה: "קרני תרמה תרומה נכבדה למיצובה של HOT כחברת התוכן מספר אחת בארץ, ואני מאחל לה הצלחה בכל דרך בה תבחר. "אין לי ספק כי יורם ימשיך להצעיד את התוכן של החברה קדימה, ויתרום מניסיונו הרב בחברה ובתחום התוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully