וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם עיתונאים משלו בכיפה, היום הם חלק קטן בתעשיה שברובה מופרטת"

וואלה! ברנז'ה

29.12.2009 / 21:21

העיתונאי דוד ויצטום אמר את הדברים בטקס פרס סוקולוב. זוכים נוספים בפרס השנה: צבי בראל ויוסי מלמן מהארץ ועיתונאי "עובדה" עומרי אסנהיים

פרסי סוקולוב לעיתונות הכתובה והאלקטרונית הוענקו היום במרכז עינב בתל אביב במעמד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. פרס סוקולוב לעיתונות כתובה הוענק לעיתונאי הארץ צבי בראל, שזכה בפרס מפעל חיים על מקצועיות ואמינות בסיקור העולם הערבי וליוסי מלמן, גם הוא עיתונאי הארץ, שקיבל את הפרס על כתיבה מעמיקה ואמיצה של תחקירים בתחומי הביטחון, הביון והאטום.

דויד ויצטום, עיתונאי ערוץ 1, זכה בפרס מפעל חיים לעיתונות אלקטרונית. על תרומתו האיכותית והחשובה לשידור הציבורי, על הרחבת קשת הסיקור של ארועים בעולם ועל סגנון ההגשה המשלב עומק, ידע ושיח תרבותי. עיתונאי התכנית "עובדה", עמרי אסנהיים, זכה גם הוא בפרס לתקשורת אלקטרונית על תחקיר עיתונאי מצטיין – סדרת התחקירים שחשפה את ניסוי חיסון האנתרקס בחיילי צה"ל.

ויצטום נשא דברים בשם הזוכים ואמר: "פעם העיתונאים משלו בכיפה, היום העיתונאי הוא חלק קטן בתעשיה שברובה מופרטת". ויצטום התייחס בדבריו לעיתונאים המשמשים פרזנטורים בפרסומות בקמפיינים וביכה את מעמדו של העיתונאי: "אין גילדה ששומרת עלינו. במדיה החדשה כל אחד יכול להיות עיתונאי ומותר גם לחצות את הקווים לפרסומות ולממשל". ויצטום תקף את דבריו של מנכ"ל קשת אבי ניר שאמר כי התכנית "האח הגדול" היא תכנית דוקו על הטבע האנושי: "איני בטוח אם ניר צוחק על הקהל, או בז לו, או מתחנף אליו. בטוח שהוא לא צוחק איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully