וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LIVE 8

וואלה! ברנז'ה

30.12.2009 / 12:36

ערוץ 8 ישיק בשבוע הבא לוח שידורים חדש ובמרכזו, לראשונה בתולדות הערוץ, תכנית בשידור חי שיגישו מירי חנוך ואסף הראל. אייל אופנהיים: "החלטנו להתמקד בתרבות המקומית והעולמית"

ערוץ 8 ישיק בתחילת ינואר לוח שידורים חדש. הלוח יתמקד בתכניות וסרטי תעודה מהארץ ומהעולם ובמרכזו תעמוד תכנית התרבות החדשה "דיבור חדיש" בהגשת מירי חנוך ואסף הראל, שתשודר מדי יום בשעה 22:30. התכנית תשלב בין תכנית פאנל לתכנית אירוח ובין חדשות הארד קור לתרבות פופולארית. לצדם של חנוך והראל יצטרפו בכל תכנית פאנליסטים מתחלפים שעוסקים בתחומים שונים, שיציגו את זוית הראיה שלהם בנושאים שעל הפרק. בין הפאנליסטים: הסופרות עירית לינור ותמר גלבץ, המשורר מאיר ויזלטיר, הבמאי דורון צברי, העיתונאים רוגל אלפר וניסן שור והיוצר דני דותן. התכנית בעריכתו של העיתונאי עמית שוהם ובהפקת נגה תקשורת תשודר החל מיום ראשון הקרוב.

מדי ערב לאחר שידור התכנית תשודר רצועת סרטי תעודה במגוון נושאים ומיד אחריה, בחצות, רצועה לילית של סרטי אנימציה למבוגרים בשיתוף פעולה עם חברת אניבום מיסודו של אורי שנער, המציגים יצירת אנימציה בז'אנרים מגוונים.

במסגרת הלוח החדש תושק גם רצועת סדרות יומית, הכוללת את סדרת האיחוד המדוברת של חבורת מונטי פייטון; התכנית "איפה האוכל?" של השף אייל שני המתחקה אחר החומרים מהם עשוי המטבח הישראלי; "תצחיק אותם- תולדות ההומור האמריקאי" בהשתתפות לארי דיוויד, וויל פארל, סטיב מרטין, כריס רוק, רוזאן בר ואחרים; "דאלאס DNA", דוקו מתח משפטי; והסדרה "כל תולדות הרוק" של ה-BBC.

"ערוץ 8 ימשיך להוות אלטרנטיבה מגוונת ואיכותית לערוצים המסחריים"

עוד ישודרו "גיבורי תרבות" שתעלה ביום שני הקרוב ובה ישתתפו יהודית רביץ, רונית אלקבץ, עמוס גיתאי, מאיר ויזלטיר, זובין מהטה ואחרים. ו"24 שעות" של רוני קובן. בהמשך השנה יעלו סרטים ופרויקטים נוספים הנמצאים בפיתוח ובהם סדרה של רון כחלילי החוקרת את השפעותיו של קולנוע הבורקס הישראלי, סדרה של ניסן שור על עולם הפרסום הישראלי, סדרה בהגשתו של ירון לונדון המתחקה אחר המשמעות של "הצבר" ועוד. כמו כן תשודר הקרנת בכורה טלוויזיונית לזוכה גלובוס הזהב "ואלס עם באשיר" של ארי פולמן.

אייל אופנהיים, מנהל ערוץ 8 מסר: "ערוץ 8 ימשיך להוות אלטרנטיבה מגוונת ואיכותית לערוצים המסחריים. בעונת השידורים הקרובה החלטנו להתמקד בתרבות המקומית והעולמית, במרכז לוח השידורים יציג ערוץ 8 לראשונה בתולדותיו תוכנית אולפן יומית בשידור חי שאמורה לשמש עוגן מרכזי ולצדה סדרות מקור וסרטי רכש. הערוץ ימשיך להתבסס על מיטב היצירה הדוקומנטרית המקומית והעולמית אבל ימשיך לפרוץ את גבולות הזאנר כאשר בעונה הנוכחית אנחנו משיקים רצועת אנימציה לילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully