וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לו zman

אמיתי זיו

30.12.2009 / 16:49

סלקום תגנוז את פרויקט Zman-is-Money, כשנה אחרי ההשקה, לאחר שלא הצליחה לגייס מפרסמים. תשיק אותו מחדש בגרסת אינטרנט סלולרית

שנה וחודשיים לאחר ההשקה החליטה סלקום לגנוז את תוכנית התעריפים zman-is-money שמעניקה הנחות בזמן אוויר על בסיס צפייה בפרסומות. החברה החליטה להפסיק את שיווק מסלול תעריפים זה לאחר שהתקשתה לגייס מפרסמים.

לפני חודשיים דווח ב-themarker כי מיזם zman-is-money מתקשה להתרומם ולקוחות מדווחים כי אין בו די פרסומות על מנת לקבל את זיכוי זמן האוויר המקסימלי ללקוח לחודש, כלומר 45 דקות. עוד דווח כי מרבית הפרסומות באתר הן פרסום עצמי של סלקום. מפרסם במיזם נדרש לשלם לסלקום 1.7 שקל על כל צפייה וסלקום ציפתה ליצור הכנסות של 15 מיליון שקל בשנה ממנו.

מדובר במסלול תעריפים בו לקוח נכנס לאתר אינטרנט ייעודי, וצופה מיוזמתו בפרסומות. תמורת הצפייה קיבל דקות שיחה חינם במכשיר הסלקום שלו. סלקום תמכה בשירות החדשני באמצעות קמפיין פרסומי, בשלטי חוצות ובאינטרנט, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים. על פי סלקום מיזם zman-is-money לא ננטש אלא עובר שלב באבולוציה שלו והוא יושק מחדש. כפי הנראה בכוונת החברה להשיק את המיזם בגרסה סלולרית: הלקוח יצפה בקטע הפרסומת באמצעות המכשיר שלו, ויקבל זיכוי זמן אוויר לשיחה.

מסלקום נמסר בתגובה כי "פרויקט zman is money היה מלכתחילה מהלך שמטרתו לבחון מודלים שונים, למדנו מהפעילות במשך השנה האחרונה, אנו מאמינים במודל העסקי ובימים אלו אנו מרחיבים את הפעילות לעולמות תוכן נוספים".

האסטרטגיה של סלקום בתחומי התוכן, בהובלת סמנכ"ל השיווק עדי כהן, היא של ניסוי וטעיה. החברה משיקה מוצרי תוכן רבים ושונים, בהשקעה כספית לא גדולה ולצורך התנסות. חלק מהמיזמים מצליחים, כמו למשל פרויקט הריאליטי 'מגודלים' וכנראה גם מוצר הניווט 'סלקום המכ"מ' זוכה להיענות יפה, ומנגד חלק מהמוצרים נכשלים, כמו למשל הסדרה המוקומנטרית שסלקום הפיקה בהשתתפות דנה-אינטרנשיונל, אתר הוידאו heep שנסגר בתחילת השנה, ומיזם zman is money.

סלקום השיקה לאחרונה מוצר נוסף בעולם התוכן, סמסנג'ר, שמאפשר להמשיך שיחות מסנג'ר בסלולרי באמצעות sms. בשבועות הקרובים תשיק סלקום שירות חדש נוסף שמכונה בינתיים voicemail-to-mms שירות שמעביר אוטומטית הודעה מהתא הקולי להודעת מולטימדיה נכנסת כך שהלקוח יכול להאזין לה בלי הטרחה בחיוג לתא הקולי.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully