וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: אין צו מניעה נגד צעדי החירום

וואלה! ברנז'ה

30.12.2009 / 20:03

עם אישור הועד המנהל של רשות השידור את הצעדים, תקוצץ מהדורת "מבט" ל-27 דקות, האולפנים בחיפה ובתל אביב יסגרו בשעות מוקדמות ועוד

צעדי החירום ברשות השידור ייכנסו לתוקף ביום שישי הקרוב לאחר שבית הדין האזורי לעבודה בירושלים דחה את הבקשה למתן צו מניעה נגדם. בשעות הצהריים הגישה אגודת העיתונאים בירושלים באמצעות עורך הדין אופיר טל בקשה לצו מניעה שיקפיא את הצעדים וימנע את החלתם עד לדיון בנושא. בבקשה טענה אגודת העיתונאים כי ההחלטה על הצעדים התקבלה שלא בתום לב ובמקביל למשא ומתן המתנהל על הסכמי העבודה, ללא סמכות ותוך פגיעה בהסכמי העבודה הקיימים. בית המשפט קבע כי על הרשות להגיב לבקשה עד יום שני הבא ודיון בנושא יתקיים ביום שלישי.

הועד המנהל של רשות השידור יתכנס מחר (חמישי) לאשרר את צעדי החירום המתוכננים ברשות, שתכליתם צמצום הוצאות הרשות ב-2010. ההחלטה להחיל את צעדי החירום בטלוויזיה כבר במהלך ינואר, בניגוד להחלטה המקורית לדחותם לחודש מרץ, התקבלה בעקבות הפרסום בנושא בוואלה! ברנז'ה וסירובם של בכירים בקול ישראל להחילם במתכונת זו.

כפי שפורסם היום לראשונה בוואלה! ברנז'ה, החל מיום ראשון הקרוב תקוצר מהדורת "מבט" ל-27 דקות בלבד וכן יוחלו צעדים נוספים הכוללים ביטול ניידות שידור לאירועים שאינם משחקי כדורגל, הורדת תכניות מלוח השידורים, סגירה מוקדמת ובהמשך מוחלטת של אולפנים ועוד. בחודש מרץ יוחרפו הצעדים עד כדי קיצור "מבט" לרבע שעה בלבד, שידור מחזורי בסופי שבוע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully