וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שידורה של אמריקן איידול בארה"ב בסכנה?

וואלה! ברנז'ה

31.12.2009 / 1:38

בחיפוש אחר אלטרנטיבה להכנסות היורדות מפרסום, מבקשת ניוזקורפ, המפעילה את ערוצי פוקס, דולר על כל מנוי לפלטפורמת הכבלים של טיים-וורנר והיא מאיימת בשבירת כלים

תאגיד התקשורת ניוזקורפ שבשליטת רופרט מרדוק מאיים להסיר את הערוצים של פוקס ממערכת הכבלים של טיים-וורנר עד סוף השבוע, אם חברת הכבלים לא תשלם דמי מנוי גבוהים יותר. אתר הניו יורק טיימס מדווח כי במשא ומתן בין החברות דורשת ניוזקורפ דולר אחד לחודש מכל מנוי של טיים-וורנר, ועשויה ליצור תקדים לחברות הברודקאסט שממשיכות לחפש רווחים במקומות אלטרנטיבים כדי לאזן את הירידה בהכנסות מפרסום.

על פי הדיווח, טיים-וורנר מקשיחה עמדות וכבר משדרת קמפיין שמטרתו להכין את הצופים לאפשרות של ינואר ללא שידורי ליגת המכללות בפוטבול או "אמריקן איידול". ההסכמים בין החברות להפצת ערוצי פוקס בניו יורק, לוס אנג'לס, דאלאס, אורלנדו וערים נוספות יסתיימו היום, 31 בדצמבר. המאבקים על דמי השידור משפיעים על כל צופי הטלוויזיה, מאחר שהם מגיעים בסוף אל החשבונות החודשיים של המנויים. מלינדה וויטמר, אחראית הפרוגרמינג הבכירה בטיים-וורנר, אמרה לניו יורק טיימס כי המהלך "ללא ספק יעלה את התשלומים לצרכני חבילות הערוצים". חברת ניוזקורפ מפעילה 27 ערוצים.

במהלך שני העשורים האחרונים בעלי הרשתות וויתרו על זכויות ההפצה של הערוצים בתמורה למיקום טוב בממירים. עתה הרשתות ושותפיהן מעוניינות בתשלום ישיר עבור תכניהן. הכנסות ערוצי כבלים כמו TNT ו-ESPN בנויות באותה צורה - הן בהכנסות מפרסום והן בחלוקה של ההכנסות מדמי המנוי.

מייק הופקינס, האחראי על מכירות שיתופי פעולה מסחריים ב-FOX מבית ניוזקורפ, אמר: "טיים-וורנר אורזת ומוכרת את הערוץ שלנו ללקוחותיה, ומרוויחה כסף רב בשל כך. אנחנו בסך הכל מחפשים תשלום הוגן עבור זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully