וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת תומך במתווה סמירה

וואלה! ברנז'ה

31.12.2009 / 20:29

פריסת חובות ערוץ 10 עד סוף 2014 כפי שהיא מופיעה בהצעת מנכ"ל הרשות השנייה נכנסה להצעת החוק המעודכנת להארכת זיכיון הערוץ שתידון בועדת הכלכלה. קרן הקולנוע נשארה בחוץ

הצעת החוק להארכת זיכיון ישראל 10 שונתה והיא כוללת כעת את הצעת מנכ"ל הרשות השנייה למתווה החזרת חובות הערוץ לקולנוע. עיקרי ההצעה שהוגשה לועדת הכלכלה ושתידון בישיבתה ביום שלישי כוללים את אפשרות פריסת חובות הקולנוע להשלמה עד סוף 2014 כנגד העמדת ערבויות בגובה 20 מיליון שקל על ידי בעלי המניות. כמו כן כוללת הצעת החוק סעיף המתייחס לזכייניות ערוץ 2, לפיו גם רשת וקשת תוכלנה לבקש את דחיית החזרת חובותיהן לקולנוע עד תום שנת 2014, כפי שהציע סמירה. עם זאת, בהצעת החוק החדשה לא מופיעה הצעתו של סמירה להקים את קרן הפקות המקור של האוצר בגובה 30 מיליון שקל, ככל הנראה בשל התנגדות משרד האוצר.

ועדת הכלכלה תדון ביום שלישי הקרוב בהארכת זיכיון ישראל 10 וצפויה לאשרו, בעיקר בשל העובדה שתקופת הזיכיון הנוכחית מסתיימת בסוף ינואר. הצעת החוק המקורית שהוצגה על ידי משרד התקשורת לפני כחודש וחצי לא כללה פתרון לחובות הערוץ לקולנוע. איגודי היוצרים וערוץ 10 חתמו ביום שני שעבר על הסכם להחזרת חובות הערוץ לקולנוע, בו התחייב הערוץ לראשונה להחזיר חובות אלו לאחר שעמד בחודשים האחרונים על כך שהם לא יוחזרו.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully