וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם משבר הכבלים בארצות הברית

וואלה! ברנז'ה

2.1.2010 / 17:04

ערוצי רשת FOX שבבעלות תאגיד התקשורת ניוזקורפ יוסיפו להיות משודרים בפלטפורמת הכבלים של טיים-וורנר לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה

תאגיד התקשורת ניוזקורפ וחברת הכבלים טיים-וורנר הגיעו להסכם על המשך שידורי ערוצי פוקס. אתר הניו יורק טיימס מדווח, כי החברות כי הן הגיעו להסכמה על תנאים חדשים בהסכם השידור של ערוצי FOX בניו יורק, לוס אנג'לס, אורלנדו וערים נוספות ובכך מנעו את החשכת המסך במהלך שידורי ה-Sugar Bowl, טורניר פוטבול המכללות הפופולארי. בהודעת החברות לא נחשפו תנאי ההסכם החדש.

ההסכם בין החברות פתר את משבר השבועות האחרונים סביב המחיר שתשלם טיים-וורנר, וכנגזר מכך גם מנוייה, עבור שידורי ערוצי FOX, עם התקרבות מועד חידוש החוזה ביניהן. אנליסטים חזו כי ההסכם יציג רף חדש לתחנות הטלוויזיה המקומיות שירצו גם הן כי טיים-וורנר תשלם להן סכומים גבהים יותר עבור שידורן. במהלך המגעים בין החברות דרשה FOX מטיים-וורנר דולר לחודש עבור כל מנוי, סכום גבוה בהרבה ממה שדורשות תחנות אחרות. לדברי גורם המקורב לצדדים, טיים-וורנר חשבה כי 30 סנט יהיו סכום הגיוני יותר וההערכות הן כי החברות הגיעו לפשרה בין שני הסכומים.

צ'ייס קארי, נשיא ניוזקורפ, מסר: "אנו מרוצים שלאחר חודשים של משא ומתן אנו מסוגלים להגיע להסכם הוגן עם טיים-וורנר, הסכם שמשקף את הערך של שידורינו". גלן בריט, נשיא טיים-וורנר, מסר כי מדובר בעסקה הגיונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully