וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת ה-1 בחודש - דביר מאושר

וואלה! ברנז'ה

4.1.2010 / 15:03

חברי איגוד השיווק הישראלי בחרו בפעם השניה ברציפות עבר הקמפיין של ראובני פרידן IPG למזרחי טפחות. דיוויד ברוזה וביטוח ישיר במקום השני

הפרסומת הזוכה בתואר "פרסומת אחת בחודש" של חודש נובמבר היא "מזרחי טפחות - דביר עבר בנק והוא מאושר" של ראובני-פרידן IPG. הפרסומת נבחרה על ידי חברי איגוד השיווק הישראלי וזכתה ב-84 נקודות, 28% עבור תרומה למותג ו-28% עבור קריאטיביות. הקמפיין זוכה ב "אחת בחודש" בפעם השניה ברציפות: באוקטובר זכה הסרט הראשון בקמפיין "להעביר את דביר".

במקום השני זכתה הפרסומת של ביטוח ישיר עם דיוויד ברוזה "יהיה טוב - מצדה" של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 60 נקודות, 18% עבור תרומה למותג ו-24% עבור קריאטיביות. במקום השלישי: נמצאת הפרסומת של סלקום "מכ"מ - בחור רץ אחרי בחורה", של גיתם BBDO, עם 36 נקודות, 14% עבור תרומה למותג ו-8% עבור קריאטיביות.

ועדת ה- "אחת בחודש" של איגוד השיווק הישראלי, הכוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב מקבלת לידיה את רשימת כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את עשר הפרסומות הטובות ביותר. פרסומות אלו מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בכל אחד משני הפרמטרים: קריאטיביות ותרומה למותג. מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת על פי החישוב אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות ומכריז על הפרסומת הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully